اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان:

توسعه، مسیر مخابرات گیلان است

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان قانون، اعتدال، پیشرفت و توسعه را مسیر این شرکت در آینده عنوان کرد.

توسعه، مسیر مخابرات گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا خضردوست ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان با تاکید بر توجه ویژه به کار و تخصص کارکنان اظهار کرد: صداقت و شفاف‌سازی در امور حائز اهمیت است.

وی قانون، اعتدال، پیشرفت و توسعه را مسیر شرکت مخابرات گیلان در آینده عنوان کرد و افزود: مخابرات گیلان مسیر دولت اعتدال، تدبیر و امید را در استان اجرایی می‌کند.

خضردوست با بیان اینکه مدیران با توجه به تعهد و تخصص به‌کارگیری می‌شوند، تصریح کرد: اندیشه افراد برای تصدی پست‌ها ملاک نیست.

* 2 میلیون تلفن همراه در گیلان فعال است

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به فعالیت هشت ساله خود در استان، گفت: شرکت مخابرات گیلان در مدت مذکور متحول شده است.

علی نعمتی 500 مرکز مخابراتی گیلان را دارای به‌روزرسانی خواند و یادآور شد: تعداد اندکی از مراکز از به‌روزرسانی خارج شدند.

وی به راه‌اندازی تلفن بی‌سیم خانگی در یک‌هزار و 700 روستای گیلان اشاره کرد و افزود: 95 درصد روستاهای گیلان دارای تلفن خانگی هستند.

نعمتی با بیان اینکه آرامش کاری در شرکت مخابرات گیلان ایجاد شده است، تصریح کرد: توانمندی تمام جریان‌ها در شرکت مذکور به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات گیلان پرداخت مطالبات کارکنان و پیمانکاران را از اهداف کلان این شرکت خواند و بیان کرد: مرکز کنترل به صورت متمرکز در شرکت مذکور راه‌اندازی شده است.

وی، حذف قبوض تلفن را از جمله رویکردهای شرکت مخابرات گیلان همزمان با کشور دانست و خاطرنشان کرد: حذف قبوض از سه سال گذشته در شرکت مخابرات گیلان اجرایی شده است.

نعمتی ایجاد کانال‌سازی فیبر نوری را از دیگر فعالیت‌های شرکت مخابرات گیلان ذکر کرد و گفت: اکنون یک‌میلیون و 79 هزار تلفن ثابت در گیلان داریم.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات گیلان ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان را 40 درصد دانست و بیان کرد: دو میلیون تلفن همراه اکنون در گیلان فعال است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور رضا خضردوست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان معرفی شد و از تلاش‌های علی نعمتی با اهدای هدایا و لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول