اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه غیربومی استانداری بوشهر

رسماً برای استانداری بوشهر دعوت به کار نشدم

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان گفت: رسماً از سوی وزارت کشور و همچنین نمایندگان استان بوشهر برای تصدی پست استانداری بوشهر با بنده صحبتی نشده است.

رسماً برای استانداری بوشهر دعوت به کار نشدم

احمد جادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با مطرح شدن ایشان به عنوان استاندار بوشهر گفت: بنده گزینه استانداری خوزستان بودم اما به نفع آقای مقتدایی کنار کشیدم و ایشان که اصالتاً اهل استان بوشهر است استاندار خوزستان شد.

وی بیان کرد: موضوع مطرح شدن بنده به عنوان گزینه استانداری بوشهر هم به صورت مردمی بوده و آنچه شنیدم از اخبار رسانه‌های محلی در بوشهر شنیدم اما کسی رسماً با بنده در این مورد صحبتی نکرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان خوزستان گفت: با این وجود علاقمند هستم به بوشهر بیایم هم اینکه استان همجوار خوزستان است و هم اینکه از نظر فرهنگی و اجتماعی قرابت‌هایی با هم داریم و احساس می‌کنم در خوزستان هستم.

جادری با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس در این مورد با بنده صحبتی نداشتند، گفت: آقایان تبادار، علوی‌نژاد و کدخداپور گزینه‌های بومی استانداری بوشهر هستند اما ظاهراً در مورد این سه نفر توافقی صورت نگرفته است.

وی افزود: از گزینه نهایی استانداری بوشهر اطلاعی ندارم هرچند خودم را غیر بومی استان بوشهر نمی‌دانم اما فعلا بنده به عنوان گزینه غیر بومی در مورد استانداری بوشهر مطرح هستم.

لازم به ذکر است گزینه نهایی استانداری بوشهر هنوز نهایی نشده و نمایندگان استان بوشهر هنوز در مورد گزینه بومی به توافق نرسیدند و وزارت کشور هم استاندار بوشهر را معرفی نکرده اما گفته می‌شود احتمال دارد در این هفته استاندار بوشهر معرفی شود.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول