اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفع مشکل ترافیک در استان البرز

طرح جامع ترافیک در استان البرز تدوین شود

استاندار البرز گفت: به منظور رفع مشکل ترافیک در استان البرز طرح جامع ترافیک در استان البرز تدوین شود.

طرح جامع ترافیک در استان البرز تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید طاهر طاهری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: روند روبه‌رشد جمعیت در این استان و بالطبع افزوده شدن تعداد خودروها می‌طلبد تا تدابیر اساسی برای رفع مشکل ترافیک در این استان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باید هر چه در توان داریم برای رفع این معضل به کار بگیریم چراکه در آینده در صورت عدم توجه به این معضل با بحران ترافیک مواجه خواهیم شد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه برای رفع این معضل ابتدا باید طرح جامع ترافیک در این استان تدوین شود، افزود: با تدوین این طرح می‌توانیم مشکلات و گره‌های ترافیکی را در استان و به ویژه در کلانشهر کرج شناسایی کنیم و سپس راهکارهای اساسی را برای رفع این مهم به کار گیریم.

طاهری تصریح کرد: معضل ترافیک در استان البرز امروز به یک دغدغه برای مسئولان تبدیل شده است که لازم است با یک مدیریت واحد این معضل مرتفع شود.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که حل مشکل ترافیک در استان البرز در اولویت مسئولان قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه ترافیک در سطح شهر مشکلات بسیار زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است لذا لازم است تا طرح‌ها و راهکارهای اساسی اندیشیده شود.

انتهای پیام/2302/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول