اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لاوروف نگران جاسوسی آمریکا از روسیه نیست

مقام دوما: آمریکا بیش از هر کشوری در جهان جاسوسی می‌کند

رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه معتقد است آمریکا بیش از هر کشور دیگری در جهان به جاسوسی از سایرین می‌پردازد و وزیر خارجه روسیه هم گفت: مسئله جاسوسی واشنگتن از مسکو باعث قطع تماس‌ها بین دو کشور نخواهد شد.

مقام دوما: آمریکا بیش از هر کشوری در جهان جاسوسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "آلکسی پوشکوف" رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی  معتقد است که هیچیک از کشورهای جهان به اندازه آمریکا به مسئله جاسوسی در چنین سطح گسترده‌ای نمی‌پردازد.

پوشکوف روز جمعه در صفحه «توئیتر» خود نوشت: لازم نیست هر روز به این واقعیت اشاره کرد که در جهان امروز همه از یکدیگر جاسوسی می کنند. ولی باید توجه داشت که هیچ کشوری به اندازه و گستردگی که دولت آمریکا از سایر کشورها جاسوسی می‌کند، به این مسئله نمی‌پردازد.

ضمن اینکه "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه نیز روز جمعه اعلام کرد که این واقعیت که "ادوارد اسنودن" اطلاعاتی در مورد فعالیت جاسوسی آمریکا از روسیه منتشر کرده است، تاثیری بر تماس‌ها بین مقامات مسکو و واشنگتن نخواهد داشت.

لاوروف در پاسخ به سئوال خبرنگاران در مورد خصوص گفت: تماس‌ها هرگز متوقف نخواهند شد و فاش شدن مسئله جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا از مکالمات رهبران جهان فعلا از طرف روسیه دارای اهمیت اولویت دار قرار ندارد. ما مواضع خویش را در این رابطه قبلا بیان کرده‌ایم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول