اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین خطاب به وزیر کشور:

استاندار قزوین سریع‌تر انتخاب شود

امام جمعه موقت قزوین گفت: از وزیر کشور می‌خواهیم که استاندار قزوین هرچه سریع‌تر انتخاب شود.

استاندار قزوین سریع‌تر انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن باریک‌بین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد‌النبی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تأخیر در انتخاب استاندار قزوین سبب می‌شود که برخی از کارها به خوبی پیش نروند و در برخی امور دچار مشکلاتی شویم.

وی با تأکید بر تسریع در انتخاب استاندار قزوین از سوی وزارت کشور افزود: همه در انتظار انتخاب استاندار قزوین هستند و وزیر کشور باید به روند انتخاب استاندار قزوین سرعت ببخشد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به انتقاد آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: ایشان نیز بر تسریع در انتخاب استاندار قزوین تأکید دارند و باید این روند تسریع یابد.

باریک‌بین با اشاره به روند مثبت فعالیت‌های تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات عنوان کرد: تاکنون شاهد پیشرفت‌های خوبی در صحنه‌های بین‌المللی بوده‌ایم و تلاش‌های بسیاری در راستای تغییر نگاه‌ها به ایران شده که این ارزشمند است.

این مسئول با تأکید بر حفظ کرامت و اقتدار ایران اسلامی در مذاکرات بیان کرد: تیم دیپلماسی ایران باید توجه داشته باشد که در مذاکرات با حفظ عزت و اقتدار از حقوق مردم خود دفاع کند.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات 1+5 وظیفه سنگینی بر عهده دارد تا ضمن حفظ ارزش‌ها، منافع ملت ایران را تأمین کند.

باریک‌بین با تأکید بر اینکه باید در تمام بخش‌های علمی، ورزشی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم، گفت: تقویت این بخش‌ها نیازمند همکاری و عزمی راسخ است که در کشور این ظرفیت وجود دارد.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت محمدحسین فهمیده اظهار کرد: شهید فهمیده الگوی دانش‌آموزان است و باید دانش‌آموزان با ادامه دادن راه این شهید بزرگوار در رسالت حقیقی خود گام بردارند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید فهمیده ابراز داشت: می‌توان با نگاهی به زندگی این شهید درس‌های زیادی را فراگرفت و در زندگی از آن استفاده کرد.

باریک‌بین با تأکید بر تقویت ارتباط نوجوانان و روحانیون افزود: هرچه ارتباط این دو با یکدیگر تقویت شود، معنویت در بین قشر نوجوان کشور بیشتر شده و جوانان در مسیر حقیقی که همانا رسیدن به حق تعالی است، قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی ایران اسلامی از ابتدا بر روی سه اصل عزت، حکمت و مصلحت استوار بوده است، تصریح کرد: دولتمردان ایران اسلامی باید بر پایه این سه اصل بر میز مذاکره بنشینند و با حفظ عزت، اقتدار و ارزش‌های کشور با جهان ارتباط داشته باشند.

باریک‌بین گفت: مردم نیز باید با تلاش، کشور را در مسیر خودکفایی یاری رسانند و برای برطرف کردن مشکلات موجود چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/77003/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول