اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

شعار «مرگ بر آمریکا» از محکمات انقلاب است/ آمریکا به ایران نیاز دارد

امام جمعه هشترود با بیان اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» از محکمات انقلاب است، گفت: امسال راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از هر سال برگزار می‌شود.

شعار «مرگ بر آمریکا» از محکمات انقلاب است/ آمریکا به ایران نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود، اظهار کرد: ایران نیازمند هیچ کشوری نیست و راه مردم و دولت ما راه ولایت فقیه است و ما راه خود را برای آبادانی و پیشرفت کشورمان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: سایر کشورها هم از مذاکره ایران با آمریکا استقبال می‌کنند، چرا که این نشست‌ها و مذاکره‌ها به نفع سایر کشورها هم هست.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در موقعیتی قرار گرفته است که آمریکا، غرب و اروپا شدیداً نیازمند کشور ما هستند و می‌خواهند از این مذاکره و سازش به نفع خود هم استفاده کنند.

وی یادآور شد: ایران کشوری است حامی مظلومان و محرومان و تا آخر هم از این عقیده و اعتقاد خود دست بر نخواهد داشت. سازش و صلح با ایران برای دموکرات‌های آمریکا برگ برنده خواهد بود و این بهترین فرصت برای دموکرات‌هاست.

رشادی در ادامه به مسئله غدیر خم اشاره کرد و ابراز داشت: غدیر نه مختص زمان پیامبر بود و نه مختص امروز؛ بلکه برای  تمامی دوران‌هاست و ما باید امام و مقتدای خود را بشناسیم و از آن پیروی و حمایت کنیم.

وی، پیام عید غدیر را وحدت و همبستگی مسلمانان برشمرد و ادامه داد: عید غدیر، عید مسلمانان است و برادران اهل سنت و تشیع باید اتحاد و انسجام خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.

امام جمعه هشترود در پایان به نزدیکی مراسم 13 آبان اشاره و اضافه کرد: در 13 آبانی که پیش‌رو داریم باید ثابت کنیم شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها کمرنگ نشده؛ بلکه ملت ما تا وقتی خوی جنایتکاری و ددمنشانه در آمریکا وجود داشته باشد این شعار را حذف نخواهد کرد.

انتهای پیام/60007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول