اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان قرچک با مراجع عظام تقلید قم

فرماندار شهرستان قرچک به‌همراه جمعی از رؤسای ادارات این منطقه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید عالیقدر قم دیدار کردند.

دیدار فرماندار و مسئولان شهرستان قرچک با مراجع عظام تقلید قم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز به‌همراه جمعی از رؤسای ادارات این منطقه با چند تن از آیات عظام و مراجع تقلید عالیقدر قم دیدار کردند.

بر اساس گزارش خبرنگار فارس که این تیم را همراهی می‌کند در این دیدار که صبح امروز و به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم صورت گرفت، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک و تعدادی از مسئولان ادارات این شهرستان با مراجع عظام تقلید و حضرات آیات موسوی اردبیلی، نوری همدانی و علوی گرگانی دیدار کردند.

در این دیدار هر یک از مراجع عالیقدر راهنمایی‌ها و دیدگاه‌های ارزشمندی ارائه فرمودند که وجه مشترک آنها خدمت‌گزاری صادقانه به مردم و توجه به فرهنگ عید غدیر بود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در این دیدار در ارتباط با عید غدیر خم و اهمیت آن در اسلام بیاناتی ارائه کرد و این عید بزرگ را به‌ عنوان «عید الله اکبر» عنوان کرد.

وی همچنین مرید ولایت بودن را توفیق بزرگی برای مردم این نظام دانست و ولایت امیرالمؤمنین (ع) را ولایت خدا عنوان کرد.

این مرجع تقلید از تمام مسئولان و مردم خواست تا بزرگداشت عید سعید غدیر خم را جدی بگیرند چراکه درس‌های بزرگی در آن نهفته شده است.

آیت‌الله علوی گرگانی همچنین تأکید کرد که مسئولان و مردم هیچگاه نباید رهبری و ولایت را رها کنند و از زیر سایه آن خارج شوند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی نیز با تأکید بر نقش ارزنده فرهنگ غدیر بر جامعه اسلامی، از این عید به عنوان حادثه‌ای عظیم یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای غدیر فرهنگسازی کاملی صورت نگرفته است، اظهار داشت: بعثت و غدیر مرهون عاشورا و شهادت است. امنیت و اقتدار امروز کشور اسلامی ایران نیز به خاطر این است که مکتب ما مکتب شهادت می‌باشد.

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه اساس تمام کارهای مسئولان در این نظام باید بر پایه اسلام باشد، از آنها خواست تا همواره بر روحیه خدمت‌گذاری خود بیافزایند و در این باره از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی بهره بگیرند.

فرماندار شهرستان قرچک نیز در این دیدار وجود مراجع تقلید را سراسر خیر و نیکی دانست و از این بزرگواران به عنوان برکت نظام یاد کرد.

رضا ریاحی بر ارتباط مستمر دولت و مسئولان با مراجع عظام تقلید، علما و بزرگان حوزه تأکید کرد و هدف از این دیدار را ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان قرچک و دریافت نظرات و پیشنهادات مراجع تقلید عنوان کرد.

وی بهره‌گیری از نظرات حضرات آیات را در بهبود امور و پیشرفت کشور مفید و مؤثر دانست.

انتهای پیام/2462/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول