اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای سوق

فرماندار کهگیلویه گفت: 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای شهر سوق در نظر گرفته شده است.

اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای سوق

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر سوق، نماز جمعه را از برکات انقلاب خواند و اظهار داشت: در چهار نقطه شهری از شهرستان نماز دشمن شکن و وحدت‌بخش جمعه برگزار می‌شود.

فرماندار کهگیلویه مصلاهای نماز جمعه را پایگاه‌های اتحاد و همدلی مردم دانست و تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث مصلای شهر سوق به زودی آغاز خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه مبلغ 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث این مصلا در نظر گرفته شده است ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های امام جمعه سوق اجرای این عملیات تسریع پیدا کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه از احداث سالن ورزشی چند منظوره دانش‌آموزان به عنوان دیگر پروژه در دست اجرا در سوق نام برد و گفت: این سالن ورزشی با اعتبار 95 میلیون تومان در دست اقدام است.

جعفری پروژه آبرسانی به اراضی سوق، دهدشت غربی و چنگلوا را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و تصریح کرد: با راه‌اندازی فاز اول این پروژه آب 5500 هکتار از اراضی این مناطق را تأمین خواهد کرد.

فرماندار کهگیلویه اشتغالزایی این پروژه آبرسانی را متذکر شد و افزود: در فاز اول زمینه اشتغال سه هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود.

جعفری پیشرفت پروژه آبرسانی به دهدشت غربی را 60 درصد دانست و ابراز داشت: بالغ بر 123 میلیارد تومان برای تکمیل آن مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه تاکنون 220 میلیون تومان صرف تأمین آب شرب شهر سوق شده است گفت: مبلغ 860 میلیون تومان نیز برای تعمیر و بازسازی جاده ارتباطی دهدشت به سوق در نظر گرفته شده است.

جعفری احداث جاده ارتباطی بیبی زلیخایی،بردکشکی، برم سبز و دژ کوه را از دیگر پروژه‌های سوق عنوان و خاطرنشان کرد: 114 میلیون تومان اعتبار برای این مسیر اختصاص داده شد.

تانتهای پیام/82016/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول