اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف:

انتشار آلودگی‌های ناشی از بلوار خاکی خواف متوقف می‌شود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: با پیگیری‌های مجدانه این اداره سرانجام عملیات آسفالت بلوار ولی عصر (عج) این شهرستان آغاز شد و به این ترتیب انتشار آلودگی‌های ناشی از بلوار خاکی خواف متوقف می‌شود.

انتشار آلودگی‌های ناشی از بلوار خاکی خواف متوقف می‌شود

به گزارش خبرگزای فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، عباس طاهریان اظهار کرد: در پی برگزاری نشست‌های متعدد با حضور اعضای شوراهای اسلامی جدید و قدیم شهر خواف، شهردار پیشین و سرپرست فعلی شهرداری در دفتر فنی فرمانداری، دادسرا، شهرداری، اداره حفاظت محیط زیست و ... سرانجام عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار یاد شده آغاز شد.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته هیچ توجهی به موضوع آسفالت این بلوار که تنها راه دسترسی به اداره حفاظت محیط زیست خواف است، نشده و همه روزه به دلیل وجود تنها جایگاه CNG فعال شهر در انتهای این بلوار، با تردد صدها خودرو، این مسیر به منشأ انتشار آلودگی در هوا مبدل شده بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف اظهار کرد: استقرار دبیرستان نمونه شبانه‌روزی پسرانه در مسیر این خیابان با حضور صدها دانش‌آموز در خوابگاه مربوطه و نیز ادارات تعاون روستایی، محیط زیست، هوا‌شناسی و ایستگاه سینوسپتیک خواف، شبکه دامپزشکی و شبکه توزیع برق در این مسیر، شهروندان و مراجعین را از آلودگی هوا و انتشار ذرات مورد آسیب قرار می‌داد که سرانجام با پیگیری مجدانه این اداره یکی از دغدغه‌های مجموعه‌های یاد شده برطرف شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول