اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی ملکوتی:

درایت و هوشمندی رهبری رویای خوش نظام سلطه را بر هم زد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمنان نظام مترصد از دنیا رفتن امام و نابودی و یا انحراف انقلاب بودند،گفت: درایت مقام معظم رهبری رویای خوش نظام سلطه را بر هم زد و به اذعان همه صاحب‌نظران ایشان ذر‌ه‌ای از مسیر امام فاصله نگرفته است.

درایت و هوشمندی رهبری رویای خوش نظام سلطه را بر هم زد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی از اساتید حوزه و دانشگاه صبح امروز در اجتماع بزرگ عاشقان ولایت در سراب اظهار کرد: مسیر ولایت همانا مسیر صراط مستقیم الهی بوده و چنگ زدن به ریسمان ولایت ناجی انسان‌ها از انحرافات و گمراهی‌ها خواهد بود.

نخستین نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان نظام مترصد از دنیا رفتن امام و نابودی و یا انحراف انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری رویای خوش نظام سلطه را بر هم زد و به اذعان همه صاحبنظران حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ذره‌ای از مسیر امام و آرمان‌های انقلابی فاصله نگرفته است.

نقدها منصفانه باشد/دولت لیبرال مصدق یکسال تاب تحریم را نیاورد

وی با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار معاندان و مخالفان انقلاب اسلامی در خارج و داخل برای به شکست کشاندن انقلاب افزود: انفجار مقر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر نخست وزیری، طراحی کودتا، تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله، عملیات مرصاد منافقان، اعمال تحریم‌های ظالمانه نتوانست به انقلاب اسلامی آسیبی وارد سازد و بی‌صبرانه دشمنان رحلت امام راحل را به انتظار نشسته بودند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم پشت سر رهبری عالی نظام در مواقع حساس و سرنوشت‌ساز حضوری مؤثر و اثرگذار داشته و با وجود پاره‌ای گلایه‌ها از عملکرد مدیران میان پایه همواره از اصل نظام و انقلاب پاسداری کردند.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به تحریم‌های دشمنان اسلامی علیه ملت ایران ابراز داشت: دولت ملی و لیبرال مصدق نتوانست یک سال تحریم نفتی انگلستان را تاب بیاورد و با وجود تلاش‌های دولتمردان آن زمان زمینه سقوط دولت فراهم شد اما دولت و ملت ایران با تأسی از آرمان‌های والای انقلاب و حرکت در مسیر ولایت توانسته بر مشکلات فائق آید.

نقد توأم با تحقیر و تضعیف نقد ویرانگر است

حجت الاسلام ملکوتی نقد سازنده و خیرخواهانه را موجب بهبود امور و عملکردها دانست و یادآور شد: نقدی که توأم با تحقیر و تضعیف باشد نقد ویرانگر و مخرب بوده و انتقادها باید منصفانه و نه مغرضانه صورت گیرد تا به بهبود کارها منجر شود.

استاد دانشگاه با انتقاد از رسانه ملی و سایر رسانه‌های تاثیرگذار بیان داشت: باید مفاهیم و ارزش‌های انقلاب و نظام و موفقیت‌های روزافزون آن برای نسل‌های بعدی انتقال یابد که در این زمینه کوتاهی بزرگی در رسانه‌های کشور صورت گرفته که باید اصلاح شود.

انتهای پیام/60001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول