اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

نبود خدمات رفاهی و اجتماعی زندگی مردم بناب را با مشکل مواجه کرده است

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عدم وجود امکانات رفاهی در شهرستان بناب گفت: خدمات رفاهی و اجتماعی در این شهرستان کم است و این کمبودها و نواقصات زندگی را در بناب برای مردم مشکل کرده است.

نبود خدمات رفاهی و اجتماعی زندگی مردم بناب را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امشب در مراسم جشن بزرگ غدیر و در اجتماع مسئولان و قشرهای مختلف مردم این شهرستان سخن می‌گفت، با تبریک عید سعید غدیرخم اظهار کرد: غدیر است که اسلامی را زنده نگه داشته است.

وی با اشاره به مسائل مربوط به مذاکره با آمریکا و مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا در تلاش است تا با ایران وارد مذاکره شود و قطعاً دولتمردان آمریکا نیز به هیچ وجه نظام جمهوری اسلامی را به دیده سال 57 نمی‌بینند و اعتراف می‌کنند که درصدد براندازی نیستیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی سپس با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص هیئت مذاکره کننده ایران که فرمودند«ما به هیئت دیپلماسی خود اطمینان داریم» و کلیات آن را مورد تأیید قرار دادند، گفت: در جزئیات مذاکرات همه می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

مردم و رسانه‌ها فریب دشمن را نخورند

وی همچنین ایجاد آرامش در جامعه را یکی از ضروریات زمان کنونی کشور خواند و افزود: تمام رسانه‌ها و مردم عزم خود را جزم کنند که فریب دشمن را نخورند به ویژه در فضای رسانه‌ای نباید طوری حرکت کنیم که شاهد ایجاد دو دستگی و تنش بیشتر در جامعه شود.

باقری‌بنابی تصریح کرد: مردم و مسئولان به خصوص رسانه‌ها و مطبوعات به نوعی باید رفتار و حرکت کنند که فضا را متشنج نکنند و سعی کنند مسائل روال طبیعی خود را طی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روند امور مربوط به دیپلماسی کشور را مناسب توصیف کرد و گفت: با وجود  اینکه از نظر اقتصادی در کشور مشکلاتی وجود دارد، ولی باید سعی کنیم با حفظ وحدت و انسجام در کشور به روند پیشرفت ادامه دهیم.

نبود خدمات رفاهی و اجتماعی زندگی را در بناب برای مردم با مشکل مواجه کرده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم وجود امکانات رفاهی در شهرستان بناب گفت: خدمات رفاهی و اجتماعی در این شهرستان کم است و این کمبودها و نواقصات زندگی را در بناب برای مردم مشکل کرده است.

باقری بنابی با بیان اینکه در بحث گردشگری و بهداشت و درمان مشکلات زیادی داریم؛ تصریح کرد: سعی کرده‌ایم بیشتر نیروی خود را برای تقویت این دو حوزه صرف کنیم.

وی تأکید کرد: در ادوار قبلی به خصوص در دوره گذشته کارهای خوبی در این شهرستان صورت نگرفته است و مسئولان شبکه بهداشت و درمان بناب در تلاش هستند تا با مدیریت سالم بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

مردم تنها از نماینده انتظار نداشته باشند

نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: در بحث گردشگری نباید تنها از نماینده انتظار داشت بلکه شورای شهر، شهردار و فرماندار و تمام مسئولان باید همت کنند تا با استفاده از قابلیت‌های موجود شهرستان آن را به جایگاه اصلی خود ارتقاء دهند و بناب را به قطب گردشگری در جنوب استان تبدیل کنند.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه بناب در 6 ماه آینده

وی از اجرای طرح کمربندی شرقی بناب از سال 94 خبر داد و گفت: با وجود اینکه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب بناب از سال 83 همان طور به حال خود رها شده بود، اما امسال با تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه به مناقصه رفته و ظرف 6 ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

باقری‌بنابی همچنین از آمادگی سرمایه‌گذاری افراد سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی بناب خبر داد و گفت: با وجود آمادگی سرمایه‌گذاران بسترهای لازم در شهرک آماده نبوده و توسعه شهرک فعلی بناب در زمینی به وسعت 200 هکتار در حال دریافت مجوز است که امیدواریم با فراهم شدن بسترهای لازم شاهد توسعه شهرک صنعتی بناب باشیم و در سال 93 شاهد این اتفاق مهم در منطقه خواهیم بود.

در ادامه این مراسم باشکوه برنامه مولودی‌خوانی و شعرخوانی در خصوص عید سعید غدیرخم برگزار و به افرادی با اسامی «علی» به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/60004/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول