اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر فریدونکنار خبر داد

فعالیت 7 کانون در سازمان جوانان هلال احمر فریدونکنار

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار از فعالیت هفت کانون در سطح سازمان جوانان جمعیت این شهرستان خبر داد.

فعالیت 7 کانون در سازمان جوانان هلال احمر فریدونکنار

 هادی شفیع‌زاده کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: سازمان جوانان هلال احمر در 14 آبان سال 1326 تأسیس شد.

وی با بیان اینکه افتتاح و فعالیت‌های این سازمان ریشه در تفکر و انگیزه بشردوستانه دارد، بیان داشت: سازمان جوانان با بیش از نیم قرن تجربه، قدیمی‌ترین تشکیلات در حوزه جوانان در کشور برشمرده می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: در اواخر سال 1378 با ادغام فعالیت‌های پراکنده جوانان در حوزه‌های مختلف، سازمان جوانان هلال احمر عرصه نوینی از فعالیت‌های جوانان را سازماندهی کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سازمان جوانان شامل هفت کانون مختلف با عملکرد و بهره‌وری متفاوت است.

شفیع‌زاده کناری در تشریح این کانون‌ها از کانون آزاد، کانون دانشجویی، کانون دانش‌آموزی، کانون طلاب، کانون کارگری، کانون غنچه‌های هلال و کانون پیشاهنگی نام برد.

وی متذکر شد: امسال نیز همانند دو سال گذشته طرح راهنمایی مسافران تابستانه همزمان با چندین استان دیگر، در استان مازندران و شهرستان فریدونکنار برگزار شد که طی آن 394 جوان در یک پست ثابت در کنار ساحل شرقی فریدونکنار و یک پست سیار در کنار پارک لاله فریدونکنار و یک پست سیار در کنار ساحل شهرک خزرشهر فعالیت داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونکنار در پایان خاطرنشان کرد: راهنمایان جوان فریدونکنار در طی 73 روز به بیش از 2 هزار و 500 مسافر خدمات ارائه دادند و حدود 4 هزار بروشور و نقشه میان آنان توزیع کرده و 450 جلیقه نجات دریایی به صورت امانی در اختیار آنها قرار دادند و علاوه بر آن 71 مورد تست فشار و قند خون از مسافران انجام شد.

انتهای پیام/86022/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول