اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

عملیات انتقال خط لوله گاز به مازندران به طور کامل اجرایی نشد

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: عملیات اجرای طرح تامین گاز مورد نیاز مازندران هنوز به طور کامل اجرایی نشده و تا زمان اجرای این پروژه گاز مورد نیاز مازندران از کشورهای همسایه تامین می‌‎شود.

عملیات انتقال خط لوله گاز به مازندران به طور کامل اجرایی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عیسی هاشمی‌حیدری بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت بحران در استانداری مازندران اظهار داشت: مازندران جزو پنج استان حادثه‌خیز کشور است و به همین خاطر نیاز است که برای کاهش خسارت در زمان بحران فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده‌ای در این استان انجام شود.

وی با اشاره به بروز سیل و همین‌طور لغزش و رانشی که در برخی مناطق استان مازندران ایجاد می‌شود خاطرنشان کرد: قطعی گاز  مازندران در سال 87 نیز از موارد بحران‌زا بود که مردم و مسئولان استان تجربه کردند.

این مسئول به کمبود 35 میلیارد مترمکعبی گاز کشور که توسط وزیر نفت اعلام شد اشاره کرد و گفت: برای کاهش و یا قطعی احتمالی گاز باید برنامه‌ریزی منسجمی انجام شود.

معاون عمرانی استانداری مازندران بیان داشت: در مواقع بروز بحران بیشترین آسیب متوجه مردم عادی است و مسئولان وظیفه دارند که تمام امکانات را برای کنترل و ایجاد آرامش در بین مردم به‌کار گیرند.

وی درباره خط لوله‌ای که از سمنان برای تامین گاز مورد نیاز مازندران در حال احداث است اشاره کرد و گفت: عملیات اجرای این طرح هنوز به طور کامل اجرایی نشد و تا زمان اجرای این پروژه گاز مورد نیاز مازندران از کشورهای همسایه تامین می‌‎شود و کشورهای همسایه نیز برخی مواقع با سیاست‌های غربی‌ها همراه می‌شوند و ممکن است برای ما مشکلاتی ایجاد کنند.

وسائل گرمایشی ادارات مازندران دوگانه سوز شود

هاشمی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرای استان تاکید کرد: مسئولان نسبت به دوگانه‌سوز کردن وسائل گرمایشی اقدام کنند.

این مسئول خطاب به فرمانداران استان بیان داشت: جلسات بررسی میزان سنجش آمادگی ادارات مازندران در مواقع بحران در فرمانداری‌ها تشکیل شود و گزارشات این جلسه به مرکز استان مازندران ارسال شود.

وی در پایان با اعلام اینکه در حال حاضر 42 دستگاه اجرایی استان به طور مستقیم با حوادث در ارتباط هستند بیان داشت: در مواقع بحران سهل انگاری از اداراتی که عضو این کمیته هستند پذیرفته نیست.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول