اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

توزیع 300 میلیون لیتر نفت سفید در باشت

فرماندار باشت با بیان این‌که 300 میلیون لیتر نفت سفید در این شهرستان توزیع می‌شود، گفت: زمستان امسال باشت مشکل سوخت ندارد.

توزیع 300 میلیون لیتر نفت سفید در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی صبح امروز در جلسه کمیته سوخت شهرستان باشت اظهار کرد: باشت دارای روستاهای زیادی است که از نعمت گاز محرومند و در فصل سرما نیازمند سوخت‌رسانی هستند.

فرماندار باشت گفت: امسال 300 میلیون لیتر نفت سفید سهمیه مهر ماه تا بهمن‌ ماه در شهرستان باشت توزیع می‌شود. 

وی افزود: با رایزنی‌های انجام شده از سوی مسئولان دو شهرستان باشت و نورآباد فارس مقرر شد، سوخت‌رسانی به روستاهای منطقه پیچاب و کنده گوراب باشت از طریق شهرستان نورآباد انجام گیرد.

وی تصریح کرد: 12 عامل فروش نفت در روستاهای بزرگ و پرجمعیت باشت کار توزیع سوخت زمستانی مناطق روستای و عشایری این شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

این مسئول در ادامه با اشاره به این موضوع که باشت هیچ‌گونه جایگاهی جهت ذخیره سوخت ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولان قبل از رسیدن فصل سرما باید مکان مناسبی را جهت ذخیره سوخت شهرستان آماده کرده تا در صورت بروز هرگونه اتفاق ناشی از حمل و نقل سوخت مشکلی در سوخت‌رسانی به روستاها بوجود نیاید.

محمدی در ادامه از مسئولان خواست نظارت دقیقی بر قیمت سوخت در روستاها داشته و در صورت هرگونه تخلف با جدیت کامل با آن‌ها برخورد کنند.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول