اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نخستین کارگاه مطالعات اسلامی در روانشناسی:

پلی‌کلینیک بهبود سبک زندگی در دانشگاه اصفهان تأسیس شده است

عضو هیئت علمی گروه روانشناسی گفت: کلینیکی در راستای علوم انسانی اسلامی با نام پلی‌کلینیک بهبود سبک زندگی در دانشگاه اصفهان تأسیس و راه‌اندازی شده است.

پلی‌کلینیک بهبود سبک زندگی در دانشگاه اصفهان تأسیس شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیده راضیه طباییان پیش از ظهر امروز در حاشیه نخستین نشست کارگاه مطالعات اسلامی در روانشناسی اظهار کرد: کارگاه مطالعات اسلامی در روانشناسی در سه بخش نظریه، پژوهش و کاربرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین کارگاه مطالعات اسلامی در روانشناسی امروز در راستای کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی که آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، با همکاری گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان برگزار شده است، افزود: دانشگاه اصفهان و به ویژه دانشکده علوم تربیتی از چند سال گذشته تاکنون در زمینه علوم انسانی اسلامی مشغول به فعالیت است.

وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه در این راستا اقدام به راه‌اندازی سه میان‌رشته از جمله روانشناسی با رویکرد اسلامی، مشاوره با رویکرد اسلامی و تعلیم و تربیت  با رویکرد اسلامی کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر این سه میان‌رشته در مرحله تصویب در وزارت علوم قرار دارد و پس از تصویب، دانشگاه اصفهان مجاز است که در مقطع ارشد در سه رشته یادآوری شده دانشجو بپذیرد.

طباییان تاکید کرد: مدتی پیش میان‌رشته سبک زندگی اسلامی نیز در دانشگاه اصفهان کار تدوین دروس و سرفصل دروسش به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه کلینیکی با نام پلی‌کلینیک بهبود سبک زندگی در دانشگاه اصفهان تأسیس شده است، اضافه کرد: امیدواریم با توجه به تغییر و فراهم شدن فضای جدید دانشکده علوم تربیتی بهتر بتوانیم در این زمینه فعالیت کنیم و فعالیت‌های خود را توسعه بدهیم.

دبیر اجرایی نخستین کارگاه مطالعات اسلامی در روانشناسی گفت: از چند سال گذشته تاکنون پایان‌نامه‌های دانشجویان ارشد و دکترا و افراد علاقمند در زمینه مطالعات اسلامی همچون مشاوره، تربیتی و روانشناسی به این سمت هدایت می‌شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون پایان‌نامه‌های بسیاری در این زمینه انجام‌شده و اساتید بسیاری درصدد فعالیت در این زمینه هستند.

طباییان ادامه داد: به همین منظور و در راستای فعالیت بهتر گروه روانشناسی در امر مطالعات اسلامی و تحول علوم انسانی کارگاهی در ابتدای آبان ماه از ساعت هشت صبح تا 15 بعد از ظهر در سالن فارابی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان با حضور اساتید برجسته روانشناسی اصفهان و تهران در دانشگاه اصفهان برگزار کرده است.

انتهای پیام/63001/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول