اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره راه و ترابری نوشهر خبر داد

اصلاح پیچ‌های کجور و ذخیره‌سازی نمک برای روزهای سرد و برفی

سرپرست اداره راه و ترابری نوشهر از آمادگی این اداره برای مقابله با سرما و یخبندان در جاده‌های کوهستانی کجور نوشهر در ایام سرد و برفی زمستان خبر داد.

اصلاح پیچ‌های کجور و ذخیره‌سازی نمک برای روزهای سرد و برفی

درویشعلی میار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: با تلاش‌های نیروهای این اداره تاکنون حدود دو کیلومتر پیچ‌های خطرناک که منجر به عدم دید رانندگان نسبت به مسیر روبروی آنها می‌شد در منطقه حسن‌آباد کجور اصلاح شد.

وی با بیان اینکه عملیات پیچ‌بٌری در منطقه کجور همچنان ادامه می‌یابد، افزود: کانال‌های هدایت کننده آب‌های سطحی موجود در طول این مسیر نیز تعریض شدند.

میار عنوان کرد: اجرای عملیات پیچ‌بٌری در منطقه کوهستانی کجور کاهش چشمگیر سوانح و تصادفات رانندگی در این مسیر را به دنبال دارد و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه برطرف می‌شود.

سرپرست اداره راه و ترابری نوشهر همچنین درباره تمهیدات این اداره برای ایام سرد و یخبندان زمستان در منطقه کجور تصریح کرد: ذخیره‌سازی نمک و ماسه به اندازه کافی انجام شد ولی ما باز هم به این ذخیره‌سازی ادامه می‌دهیم تا در شرایط اضطراری و یخبندان زمستان در مسیرهای مواصلاتی کجور هیچ‌گونه مشکلی به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز خودروهای سنگین و گریدر و لودر نیز تا 80 درصد انجام شد و بقیه کار نیز به‌زودی تکمیل می‌شود.

میار همچنین ایجاد یک راهداری مجهز در بخش کجور را ضروری دانست و گفت: با ایجاد این راهداری در بخش کجور خدمات‌رسانی به مردم کجور در ایام سرد و یخبندان کجور و در طول مسیرهای مواصلاتی بسیار آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

انتهای پیام/86020/غ20.ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول