اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت انتخاب جشنواره فیلم کوتاه تهران مطرح کرد

توجه به آپارتمان به جای جغرافیای شگفت‌انگیز ایران

عضو هیئت انتخاب فیلم های داستانی سی‌امین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: در جشنواره امسال شاهد نگاه های تکراری بودیم به طوری که بیشتر فیلم ها در آپارتمان کار شده بود.

توجه به آپارتمان به جای جغرافیای شگفت‌انگیز ایران

داریوش غریب زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ایران سرزمین بزرگ و شگفت انگیزی است و فیلمسازان باید در تولیدات خود به این امر توجه کنند.

وی بیان کرد: انتظار داریم در فیلم‌های ساخته شده به جغرافیای ایران بیش از گذشته توجه شود و این ظرفیت به خوبی از سوی فیلمسازان مورد توجه قرار گیرد.

هنرمند و فیلمساز سرشناس بوشهری تصریح کرد: می دانیم یکی از ویژگی فیلم های ایرانی نشان دادن جغرافیای شگفت انگیز ایران است و در فیلم‌های کوتاه نیز باید این امر بیش از گذشته مورد توجه باشد.

غریب زاده اظهار داشت: بنده به عنوان داور هیئت انتخاب فیلم‌های داستانی حدود 500 فیلم جشنواره را دیدم و از هر 20 فیلم یک فیلم از جغرافیای ایران حرف برای گفتن داشت و دیدگاه محلی در آن فیلم می‌دیدیم.

وی بیان کرد: با این وجود همین تعداد فیلم‌های کمی که جغرافیای مناطق مختلف ایران را نشان می‌داد جزو بهترین‌ها بوده و مورد توجه همه قرار گرفتند.

غریب‌زاده با بیان اینکه یکی از جذابیت‌های هر فیلم معرفی جغرافیای آن شهر است، گفت: کوروساوا فیلمساز شناخته شده ژاپنی با معرفی بسیار خوب جغرافیای کشورش، ژاپن را به دنیا معرفی کرد.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول