اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو گروه تفحص سیره شهدا:

روحیه جهادی بالای مسلمانان دلیل قدرت اسلام در جهان است

عضو گروه تفحص سیره شهدا گفت: قدرت اسلام در جهان به دلیل روحیه جهادی بالا و عدم تعلق مسلمانان به دنیا است.

روحیه جهادی بالای مسلمانان دلیل قدرت اسلام در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل آقامیری شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای سادات سمیرم جبهه و دوران دفاع مقدس را به عنوان یک دانشگاه تربیتی و انسان‌سازی بزرگ دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس برای مردم ما حقیقت پر‌برکتی بود که برکات آن امروز نیز قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار‌گری و شهادت وظیفه همگانی است، افزود: ترویج فرهنگ شهادت در جامعه از بزرگ‌ترین وظایف ما در مقابل شهیدان است و این فرهنگ باید در لایه‌های زیرین زندگی ما رسوخ کند.

عضو گروه تفحص سیره شهدا با اشاره به این فرمایش امام علی(ع) که فرمودند فردی که دنیا را بشناسد از آن پرهیز می‌کند، تصریح کرد: دنیا گریزی از فرهنگ‌های زیبای شهدا در دوران دفاع مقدس بود و این فاصله گرفتن از دنیا به انسان عزت می‌دهد.

وی ادامه داد: اولیای خدا افرادی هستند که زمانی که مردم به ظاهر دنیا نگاه می‌کنند و به دنبال رزق و روزیشان هستند، آنها برای قیامتشان تلاش می‌کنند.

آقا‌میری با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) بودند، تاکید کرد: دشمنان اسلام میدانند که اگر درصدد شکست اسلام باشیم باید سه عنصر ولایت‌مداری، علاقه به امام حسین(ع) و امام زمان (عج) را نشانه بگیرند.

وی افزود: در خانه‌ای که شبکه‌های ماهواره‌ای باشد به مرور زمان فرهنگ امام زمان (ع) از بین می‌رود و رنگ و بوی دین از این خانواده زدوده می‌شود.

عضو گروه تفحص سیره شهدا گفت: قدرت اسلام در جهان به دلیل روحیه جهادی بالا و عدم تعلق به دنیا در روحیه مسلمانان است.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول