اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان تأکید کرد

ضرورت آموزش الکترونیکی در دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان با تاکید بر آموزش الکترونیکی در این نهاد گفت: آموزش الکترونیکی مبتنی بر جذب موجب جلوگیری از جابه‌جایی فیزیکی دانشجویان و اساتید می‌شود.

ضرورت آموزش الکترونیکی در دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان

عباس قاسمی‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت داشتن کتاب‌های الکترونیکی و کتابخانه الکترونیک را در به‌کار بردن فناوری‌های نوین مهم دانست.

وی با اشاره به اینکه توجه به مراکز علمی‌کاربردی در دستور کار دانشگاه قرار دارد، تصریح کرد: توجه بیشتر به امکانات  سخت‌افزاری مانند فضا و تجهیزات برای مراکز علمی‌کاربردی در دستور کار است.

این مسئول ادامه داد: ایجاد کتاب‌های خاص نظام‌های آموزش مهارتی علمی‌کاربردی و اصرار بر تدریس آنها توسط مدرسان  از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار دانشگاه است.

وی، با بیان اینکه محتوای آموزش دانشگاه نیازمند توجه به نیروی کار است، متذکر شد: محتوای آموزش دانشگاه علمی‌کاربردی نیازمند توجه جدی به تقاضای نیروی کار در بخش‌های مختلف است و برای این منظور باید ارتباط واقعی بین آموزش و محیط کار حفظ شود.

قاسمی‌زاد، نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مراکز علمی‌کاربردی گیلان را پروژه محور و مسئله‌محور ذکر کرد.

وی اضافه کرد: مراکز علمی‌کاربردی وابسته به دستگاه‌های اجرایی برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد باید مشکل و یا پروژه‌ای از آن سازمان را به عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد معرفی کنند.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گیلان خاطرنشان کرد: اکنون این دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی استان مانند هلال احمر، جهاد دانشگاهی، بهزیستی و... ارتباط آموزشی تنگاتنگی دارد.

انتهای پیام/2300/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول