اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان:

امکانات موجود پاسخگوی نیاز هنرمندان کاشانی نیست/ ساخت فرهنگسرا در سال آینده

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان از ساخت فرهنگسرا با ظرفیت مناسب در سال آینده خبر داد و گفت: امکانات موجود پاسخگوی نیاز هنرمندان کاشانی نیست.

امکانات موجود پاسخگوی نیاز هنرمندان کاشانی نیست/ ساخت فرهنگسرا در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی هاشمی طاهری امشب در مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر این شهرستان بر لزوم ترویج آموز‌ه‌های دینی توسط هنر نمایش تأکید کرد و اظهار داشت: در صورتی می‌توان به حل مشکلات جامعه امیدوار بود که جامعه به آموزه‌های دینی بازگردد.

وی با اشاره به تأثیر هنر تئاتر در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی از عدم ارائه راهکار عملی برای برطرف شدن معضلات موجود در جامعه به عنوان حلقه مفقوده هنر تئاتر نام برد. 

این مسئول با اشاره به اهمیت احیای روحیه انتقادی در بازیگران یادآور شد: بازیگران و هنرمندان باید با حفظ این روحیه در خود علاوه پرداختن و بیان معضلات اجتماعی در نمایش‌های خود، ارائه راهکارهای عملی در این زمینه را مورد توجه قرار دهند.

هاشمی طاهری با انتقاد از صداوسیمای استان اصفهان به دلیل عدم پوشش مناسب جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان ابراز داشت: در این جشنواره هنرمندان کشور به عنوان قشر تأثیرگذار جامعه به رقابت و هنرنمایی می‌پردازند اما صداوسیمای استان اصفهان در انعکاس این رویداد مهم هنری حضور پررنگی ندارد.

وی با اشاره به سابقه یکصد ساله هنر تئاتر و تقدیم 10 شهید هنرمند به نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: در شرایطی که این شهرستان در زمینه هنر از توانمندی و ظرفیت بسیاری برخوردار است اما امکانات موجود نمی‌تواند پاسخگوی نیاز هنرمندان این شهرستان باشد.

هاشمی طاهری از ساخت فرهنگسرا با ظرفیت مناسب برای هنرمندان این شهرستان در سال آینده خبر داد و متذکر شد: انتظار می‌رود در بودجه سال آینده با ساخت فرهنگسراها و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در بخش‌ها و مکان‌هایی که با کمبود امکانات رفاهی تفریحی و فرهنگی روبرو هستند بتوان جوابگوی نیازهای مردم بود.

انتهای پیام/2406/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول