اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

دیدار استاندار گیلان با آیت‌الله رودباری

استاندار جدید گیلان با آیت‌الله رودباری از علمای فرهیخته این استان دیدار کرد.

دیدار استاندار گیلان با آیت‌الله رودباری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در آستانه عید غدیرخم با آیت‌الله سیدمجتبی رودباری از علمای فرهیخته گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت اظهار کرد: ما مسئولان همواره نیازمند توصیه‌ها و تذکرات علمای بزرگواری مانند آیت‌الله رودباری هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اولویت کاری برنامه‌های بنده تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی و برطرف شدن معضل بیکاری است، افزود: این امر از عمده درخواست‌های مردم است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر برطرف شدن مشکلات معیشتی و اشتغال، گفت: خدمتگزاران مردم عزمی راسخ دارند تا با یاری خداوند متعال و دعای خیر علما و روحانیون هر چه بیشتر بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: برای تقویت پایه‌های اقتصاد معیشتی و عرصه‌های فرهنگی جامعه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

آیت‌الله رودباری نیز در این دیدار گفت: عمده مشکلات امروز جامعه ناشی از فشارهای خارجی است.

وی بومی بودن استاندار گیلان را امتیاز مناسب برای وی به منظور خدمت به مردم دانست و خطاب به نجفی افزود: امیدواریم خداوند تفضلی به شما کند تا به عنوان پدری مهربان برای گیلان بتوانید مسایل و مشکلات موجود را برطرف کنید.

آیت‌الله رودباری بیکاری و تورم را از مهم‌ترین مشکلات جامعه دانست و تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم برای حل این مشکلات تلاش کنند.

وی گفت: اگر مشکلات اقتصادی جامعه برطرف شود، بسیاری از بزهکاری‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنانش بر تعمیق آموزه‌های دینی در نسل جوان تأکید کرد و یادآور شد: در مسایل فرهنگی جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم که لازم است به مسئله تربیت دینی و آموزش‌های معارف اسلامی در سنین کودکی در مدارس توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مبلغان دینی و اساتید و عالمان قوی تربیت شوند و با حضور در مناطق مختلف مبانی دینی جوانان و نوجوانان را تقویت کنند.

رودباری متذکر شد: از مراکز دینی و بقاع متبرکه مهم استان باید برای تبلیغ و گسترش فرهنگ دینی و اسلامی بهره بیشتری برده شود.

انتهای پیام/2300/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول