اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

پژوهش‌های کاربردی سبب پویایی پلیس است

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: پژوهش‌های کاربردی در حوزه امنیت سبب رشد و پویایی پلیس است.

پژوهش‌های کاربردی سبب پویایی پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی‌ کامرانی‌صالح عصر امروز در جلسه شورای پژوهشی فرماندهی انتظامی گیلان رویکرد پلیس را جامعه‌محوری و دانش‌محوری دانست.

وی، تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی در حوزه امنیت را موجب رشد و پویایی سازمان ذکر کرد و افزود: تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی پلیس نتیجه تعامل پلیس با مراکز علمی و دانشگاهی و اساتید مجرب است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، کمیت و کیفیت تحقیقات  را در پیشبرد ماموریت‌های محوله پلیس موثر و مفید خواند و گفت: پلیس از تمام طرح و ایده‌های جدید که به ارتقای امنیت استان کمک کند، استقبال می‌کند.

معصومه آقایی، رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور فعالیت‌های پژوهشی و نحوه ذخیره اطلاعات فعالیت‌های تحقیقاتی محققان مشمول و تکمیل کار برگه را تشریح کرد. 

به گزارش فارس، در جلسه مذکور فعالیت‌های پژوهشی در زمینه دفاعیه اتمام پایان‌نامه تحصیلی کارشناسی ارشد، طرح پژوهشی بابت جایگزین خدمت، سه مورد طرح اولیه پژوهشی برای حمایت مالی و تألیف، ترجمه مطرح با محوریت مطالعات ویژه اشتغال و جغرافیای گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول