اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار خوزستان

7 مشاور، 2 مدیرکل و یک معاون مدیرکل در استانداری خوزستان منصوب شدند

استاندار خوزستان در نخستین کار رسمی خود با صدور احکام جداگانه‌ای، هفت مشاور، دو مدیرکل و یک معاون مدیرکل، در استانداری خوزستان را تعیین و منصوب کرد.

7 مشاور، 2 مدیرکل و یک معاون مدیرکل در استانداری خوزستان منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در احکام جداگانه‌ای سیروس جعفری را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استانداری اصفهان، جمال درویش را به عنوان مشاور و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، محمد سعید کردانی، مشاور و معاون اداره‌کل حوزه استاندار، مرتضی مموئی را به عنوان مشاور در امور سیاسی، اجتماعی و تشکل‌های مردم نهاد منصوب کرد.

استاندار جدید خوزستان در نخستین روز کاری خود همچنین عبدالرسول عمادی را به عنوان مشاور در امور مرتبط با آموزش و پرورش، منصور زراع‌نژاد را به عنوان مشاور در امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری، سید قاسم حسینی را به عنوان مشاور در امور توسعه استان خوزستان، خسرو نشان را به عنوان مشاور در امور فرهنگی، هنری و مطبوعاتی، فیصل سعیدی را به عنوان مشاور در امور حقوقی، قراردادها و دعاوی و بیژن عالیپور را به عنوان مشاور در امور طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی منصوب کرد.

انتهای پیام/2329/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول