اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

وضعیت فاضلاب یکی از مشکلات اساسی شهر اهواز است

عضو شورای شهر اهواز گفت: وضعیت فاضلاب یکی از مشکلات اساسی شهر اهواز است.

وضعیت فاضلاب یکی از مشکلات اساسی شهر اهواز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، زیبا صالح‌پور در دهمین جلسه شورای شهر اهواز که امشب برگزار شد در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: جایگاهی که اعضای شورای شهر در آن قرار گرفته‌اند را با رأی مردم به دست آورده‌اند، بنابراین لازم است در ایام غدیر به عنوان کسانی که داعیه حب علی را داریم در شخصیت این انسان والا تأمل کنیم.

وی به تغییرات در تعداد نفرات کمیسیون‌ها اشاره کرد و ادامه داد: با تغییراتی که در کمیسیون‌ها انجام شد با وجودی که تنها دو کمیسیون به من رسید، اما از این مسئله خرسند شدم، چراکه باعث شد اعضا به یک میزان در کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند.

عضو شورای شهر اهواز، اعتراض خود را نسبت به تقسیم رؤسای کمیسیون‌ها اعلام کرد و بیان داشت: من به عنوان شخصی که تجربه حضور در یک دور از شورا، سوابق مدیریتی و همچنین بیشترین رأی مردم در انتخابات شورا را دارم به تقسیم‌بندی رؤسای کمیسیون‌ها معترض هستم.

وی در این خصوص افزود: من نگاه فمینیستی ندارم، اما آیا از چهار خانمی که در شورا حضور دارند، هیچ کدام حق مدیریت یک کمیسیون را نباید داشته باشد؟ امیدواریم در سال آینده این بی‌توجهی جبران شود.

صالح‌پور با بیان اینکه به آغاز کار شهردار جدید نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: امیدوارم در کنار شهردار بتوانیم یک شورای همدل و همراه باشیم و در جهت حرکت‌های نوین و حل مشکلات اساسی شهر گام برداریم.

وی، وضعیت فاضلاب را مشکل اساسی شهر اهواز عنوان و اظهار کرد: متأسفانه از زمان شورای اول تا به حال همیشه فاضلاب اهواز به عنوان یک مشکل اساسی بیان شده است، اما تاکنون چاره‌ای برای آن اندیشیده نشده است.

عضو شورای شهر اهواز در پایان عنوان کرد: بودجه‌های کم اداره آب و فاضلاب نمی‌تواند این مشکل را حل کند و پیگیری این معضل وظیفه ما است که به شکل ویژه روی آن وقت بگذاریم و به دنبال راه علاج باشیم.

انتهای پیام/72011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول