اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو تیم مدعی‌ صعود به لیگ براتر هستند

تفضلی: برای کسب امتیاز به ساری آمدیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری لنگرود پس از تساوی تیمش مقابل صنعت ساری گفت: برای کسب امتیاز به ساری آمده بودیم.

تفضلی: برای کسب امتیاز به ساری آمدیم

غلامرضا تفضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم در هر دو نیمه بازی زیبا و جذابی را در حضور تماشاگران به نمایش گذاشتند که فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای هر دو تیم بود.

وی افزود: در دو نوبت از حریف در ساری پیش افتادیم که اگر بازیکنانم دقت بیشتری در کنترل توپ می‌کردند، می‌توانستیم برنده از بازی خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری لنگرود در ادامه ابراز داشت: تیم صنعت ساری از تیم‌های خوب و مدعی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ماست که توانسته بازیکنان جوان و بومی خوبی جذب کند.

تفضلی با اشاره موقعیت زیاد دو تیم در امر گلزنی در این بازی گفت: دو تیم مقابل یکدیگر بازی هجومی را ارائه دادند که اگر در ادامه لیگ نیز همچنان باشد می‌توانند از مدعیان صعود به لیگ بالاتر باشند.

وی در پایان ضمن تشکر از تماشاگران ساروی خاطرنشان کرد: از اینکه تماشاگران ساروی در طول بازی تیم شهرشان را تشویق کردند و کاری به داوران و بازیکنان ما نداشتند تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، بازی دو تیم شهرداری لنگرود و صنعت ساری که در ورزشگاه شهید متقی ساری برگزار شد در نهایت تلاش دو تیم با تساوی دو بر دو بود.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول