اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل جلسه‌ای در خانه مطبوعات

هیئت رئیسه جدید خانه مطبوعات استان اردبیل انتخاب شد

با تشکیل جلسه در خانه مطبوعات استان اردبیل ترکیب هیئت رئیسه جدید برای یک سال آینده مشخص شد.

هیئت رئیسه جدید خانه مطبوعات استان اردبیل انتخاب شد

رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در جلسه‌ای که بر اساس اساسنامه برگزار شد ترکیب جدید هیئت رئیسه برای یک سال آینده مشخص شد که در این جلسه شش نفر از اعضا حاضر و یک نفر غائب بود.

6 نفر در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات رقابت می‌کنند

عارف شیرزاد خاطرنشان کرد: در این جلسه و بعد از رای‌گیری محمد هدایت با شش رای به عنوان رئیس، مهران محمدی با چهار رای به عنوان نائب رئیس، مهدی حسین‌نژاد با پنج رای به عنوان مدیر خانه مطبوعات، هادی صباغی به عنوان خزانه‌دار و حبیب احمدی به عنوان منشی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

وی یادآور شد: انتخابات بازرسان نیز عصر امروز با تشکیل مجمع برگزار خواهد شد که در این انتخابات شش نفر تایید صلاحیت شدند که عصر امروز اعضای خانه مطبوعات با رایی که خواهند داد دو نفر را برای یک سال آینده به عنوان بازرس خانه مطبوعات برمی‌گزینند.

وی گفت: اگر مجمع به حد نصاب نرسد مجمع فوق‌العاده‌ای تشکیل داده و تکلیف دو بازرس خانه مطبوعات را به هر تعداد شرکت کننده در مجمع تعیین خواهیم کرد.

رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل با آرزوی توفیق برای هیئت رئیسه جدید، افزود: بدون هیچ مشکلی انتخابات سالانه هیئت رئیسه برگزار شد و قرار است در روزهای آینده مسئولیت‌ها به منتخبان جدید واگذار ‌شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد ساماندهی خبرنگاران نیز انجام شده است، تصریح کرد: با انتخاب مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امیدواریم کارهای بر زمین مانده به سرعت عملیاتی و اجرایی شود و ما شاهد پیشبرد اهداف کاری در این زمینه باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل ابراز داشت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است صندوق مهر امام رضا (ع) تسهیلات مناسبی را در اختیار خبرنگاران قرار دهد که اگر این امر اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات خبرنگاران برطرف خواهد شد.

تشکیل کمیته اخلاقی و انضباطی ضروری است

اما نائب رئیس خانه مطبوعات استان اردبیل نیز با مثبت ارزیابی کردن فضای انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات گفت: تکمیل موضوع ساماندهی خبرنگاران و صدور کارت برای آن‌ها از اولویت‌ها خواهد بود که ما براساس برنامه مدون و تعریف شده کارها را به جلو می‌بریم.

مهران محمدی از برگزاری دو تا سه جشنواره استانی و  منطقه‌ای رسانه‌ای و مطبوعاتی خبر داد و افزود: کمیته اخلاقی و انضباطی که در مرحله تدوین آیین‌نامه است باید شکل گرفته و مجمع آیین‌نامه آن را مصوب کند.

وی از برخی تغییرات در کمیته‌ها و اولویت برنامه‌های آن‌ها خبر داد و بیان داشت: امیدواریم در دوران انتخاب خانه مطبوعات بتوانیم نشاط و شادابی برای اصحاب رسانه فراهم آوریم و در برقراری مسائل آموزشی، تفریحی و رفاهی بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/62001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول