اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور/

تقسیم امتیازات فوتبال ساری و لنگرود در شهرآورد شمال

دو تیم صنعت ساری و شهرداری لنگرود با تقسیم امتیازات در ساری به تساوی دو بر دو رسیدند.

تقسیم امتیازات فوتبال ساری و لنگرود در شهرآورد شمال

به گزارش فارس از شهرستان ساری، از هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم صنعت ساری و شهرداری لنگرود عصر امروز در حضور بیش از یک هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید متقی ساری به دیدار هم رفتند که در نهایت در یک بازی جذاب و تماشایی دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

در این بازی حسین حبیبی در دقایق 45 از روی نقطه پنالتی و 72 برای شهرداری لنگرود و امیر زلیکانی در دقیقه 49 و محمد نجفی در دقیقه 76 دو گل صنعت ساری را به ثمر رساندند.

این بازی در حالی به میزبانی صنعت ساری برگزار شد که تیم میزبان در طول 90 دقیقه مالکیت زمین را در اختیار داشت که در پی دو اشتباه دروازبان و مدافعان دروازه خود را مقابل حریفش باز شده دید که در هر دو بار از مهمان خود عقب افتاده بود.

اگر در این بازی بازیکنان صنعت ساری قدر موقعیت‌های به دست آمده فرصت گل خود را بیشتر می‌دانستند به راحتی می‌توانستند با اختلاف گل‌های زیاد مهمان‌شان را با شکست سنگین بدرقه کنند که در نهایت با بی‌دقتی بازیکنان صنعت ساری نتیجه بازی تقسیم یک امتیاز برای هردو تیم شمالی بود.

در این بازی کیوان هاشمی در دقیقه 17  و 35، احسان آهنگری در دقیقه 28، امیر زلیکانی در دقیقه 47، مهدی فولادی در دقایق 57 و 82 و وحید عنایتی در دقیقه 91 موقعیت مسلم گلزنی تک به تک را برای صنعت ساری از دست دادند.

همچنین محمد میری در دقیقه چهارم، مهدی کیهانیان در دقیقه 26 و اسماعیل لطفی در دقیقه 68 برای شهرداری لنگرود موقعیت گلزنی خلق کرده که در امر گلزنی ناموفق بودند.

قضاوت این بازی که برعهده سید ابوالفضل حسینی بود به محمد سیاحی و مصطفی کریمی از صنعت ساری و حسین حبیبی از شهرداری لنگرود کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری با این تساوی از دو بازی خود با دو تساوی و دو امتیاز کسب کرد در مقابل نیز تیم شهرداری لنگرود نیز از سه بازی خود سه تساوی بدست آورد.

از نکات قابل توجه این بازی اینکه قرار شد با توجه به بارندگی شدید باران دیروز در ساری این بازی در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شود که دو ساعت مانده به آغاز این دیدار این مسابقه به  ورزشگاه شهید متقی ساری موکول که با اعتراض مدیریت و کادرفنی باشگاه صنعت ساری روبرو شد.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول