اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

نبود حامی مالی مشکل اصلی جامعه ورزش گلستان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: یکی از مشکلات اصلی جامعه ورزش استان گلستان نبود حامی مالی است.

نبود حامی مالی مشکل اصلی جامعه ورزش گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا عصر امروز در مراسم دیدار جامعه ورزش استان گلستان با استاندار گلستان اظهار داشت: یکی از مشکلات بسیار مهم و اصلی جامعه ورزش استان گلستان نبود حامی مالی است.

وی ادامه داد: بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان این استان به دلیل نبود حامی مالی از استان خارج می‎شوند و در استان‎های دیگر در حال فعالیت هستند.

پاشا با اشاره به اینکه در بسیاری از استان‎های دیگر ادارات و سازمان‎های بزرگ، تیم‎های ورزشی را تحت حمایت مالی خود قرار می‎دهند، افزود: با وجود تلاش‎های فراوان برای متقاعد کردن بسیاری از ادارات، نهادها، مدیران شرکت‎ها و شهرک‎های صنعتی، مشکل نبود حامی مالی در ورزش استان همچنان به قوت خود باقی است.

30 هیئت استان گلستان در لیگ‎های برتر تیم دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: در استان گلستان 46 هیئت فعال وجود دارد که بیش از 30 هیئت در لیگ‎های مختلف در سطح کشور تیم‎ دارند و فعال هستند اما حامی مالی ندارند.

پاشا اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از هیئت‎ها در طول سال تنها نیاز به 30 تا 50 میلیون تومان دارند، انتظار می‎رود تا این مساعدت و همکاری از طرف استانداری گلستان با ایجاد تعامل دستگاه‎های دیگر برای جذب حامی مالی انجام شود تا این مشکل جامعه ورزش مرتفع شود.

وی مشکل اشتغال و مسکن ورزشکاران و قهرمانان استان را یکی دیگر از مسائل مهم در ورزش دانست و درخواست کرد تا با اندیشیدن تدبیری مناسب و ایجاد هماهنگی با برخی دستگاه‌ها همانند سازمان تامین اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت این مشکل نیز از بار سنگین مشکلات ورزشکاران کاسته شود.

افتتاح پیست تارتان بندرترکمن ظرف 10 روز آینده

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: در سال 1391، 27 مکان ورزشی در استان گلستان به بهره‎برداری رسید و در سال جاری نیز تا به امروز 12 مکان ورزشی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان احداث شده است.

پاشا در پایان بیان کرد: امید داریم تا پایان سال جاری هشت پروژه بزرگ نیز افتتاح شود که پروژه پیست تارتان بندرترکمن ظرف 10 روز آینده و پیست تارتان مجموعه 15 هزارنفری آزادی گرگان نیز با پیشرفت 40 درصدی در ماه‎های آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول