اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی،‌ انتظامی استاندار البرز:

نهادینه‌کردن فرهنگ روحیه استکبارستیزی در بین نسل امروز ضروری است

سرپرست معاونت سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ روحیه استکبارستیزی در بین نسل امروز ضروری است.

نهادینه‌کردن فرهنگ روحیه استکبارستیزی در بین نسل امروز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ حجت‌الاسلام محمدرضا صداقت‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های 13 آبان اظهار داشت: ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و دانش‌آموزان یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این هفته است.

وی ادامه داد: روز 13 آبان با نام شهدای دانش‌آموز نامگذاری شده است و در این روز برنامه‌های فرهنگی بسیاری به منظور تحقق اهداف پیش‌بینی شده است.

این مسئول اظهار داشت: در این ایام نوجوانان با فرهنگ و مقوله استکبار‌ستیزی آشنا شده و فرهنگ استکبارستیزی را در خود زنده نگه خواهند داشت.

صداقت‌زاده با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های همسالان خود در زمان جنگ آگاهی بیشتری داشته باشند، افزود: باید برنامه‌های این ایام نیز در مسیر سیاست‌های کلان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

*حفظ روحیه استکبارستیزی مهمترین شعار ما در روز 13 آبان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر اینکه از مهمترین شعارهای امسال در روز 13 آبان حفظ روحیه استکبارستیزی است، گفت: در این راستا تمامی مسئولان امر در اجرای برنامه‌های فرهنگی این ایام باید حفظ روحیه استکبارستیزی را به عنوان نماد و الگو مدنظر قرار دهند.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست تا برنامه‌های این ایام را پوشش کامل داده و در جهت تحقق اهداف شعار امسال تلاش خود را دو چندان کنند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول