اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان:

توجه به آموزه‌های دینی مشکلات شهری را کاهش می‌دهد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: توجه به آموزه‎های دینی در زندگی باعث کاستن مشکلات و ایجاد محیطی امن و آرام در شهر خواهد شد.

توجه به آموزه‌های دینی مشکلات شهری را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، امین الله نقشبندی با اشاره به آداب و رسوم شهرنشینی اظهار داشت: برای زندگی در یک مجموعه بزرگ به نام شهر می‎طلبد که یک سری قوانین و مقررات و اصول را رعایت کنیم و با یک برنامه‎ریزی دقیق طوری رفتار کنیم که باعث ایجاد آسایش برای دیگران شویم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان ادامه داد: پایبندی به آموزه‎ها و مبانی دینی یکی از مهم‎ترین اصولی است که می‎تواند ما را در راستای زندگی و تعامل با دیگران کمک کند و هر چه این پایبندی و توجه بیشتر باشد قطعاً موفقیت ما در این زمینه بیشتر خواهد بود.

این مسئول با اشاره به هفته سلامت روان به اهمیت بهداشت روانی در زندگی شهری پرداخت و گفت: وقتی موضوع بهداشت روانی مورد توجه مردم قرار گیرد و به نحو شایسته‎ای به آن عمل شود بسیاری از امور در کمال آرامش و به صورت خودکار انجام می‎شود چرا که وجود آسایش روانی در زندگی‎های اجتماعی عامل بسیاری از موفقیت‎ها خواهد بود.

نقشبندی در زمینه انتظاراتی که شهر از شهروندان دارد نیز توضیحاتی داد و افزود: با ارائه آموزش‎های لازم به فرزندان و یاد دادن مسائل شهرنشینی به آنان می‎توان شهری خوب و ایده آل داشته باشیم.

وی ابراز داشت: شهر خوب ساختنی نیست بلکه یافتنی است لذا با رعایت نکته‎ها و اصول شهرنشینی می توان از زندگی در شهر لذت ببریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان موضوع توجه به نسل جوان را بسیار مهم دانست یادآور شد: جوانان به مقتضای سنی که دارند همواره پر تحرک و دارای روحیه‎ای پرنشاط هستند که این می‎طلبد برای کنترل این خصوصیات در راستای ایجاد فضاهای شور انگیز و پرنشاط در نقاط مختلف شهر از جمله فضاهای ورزشی، تفریحی و تفرجگاه های مناسب و نشاط آور اقدام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات روزمره در زندگی شهری موضوع مشارکت مردم در ابعاد مختلف به ویژه رعایت قوانین و اصول شهرنشینی، توجه به آموزه‎های دینی در زندگی باعث کاستن مشکلات و ایجاد محیطی امن و آرام در شهر خواهد شد.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول