اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور:

اولویت ستاد دیه آزادی زندانیان ضعیف باشد

نایب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور اولویت ستاد دیه را آزادی زندانیان ضعیف که مرتکب جرائم غیرعمد شده‌اند دانست و گفت: باید سعی شود تا افرادی که از هیچ کانال سفارشی و ارتباطی برخوردار نبوده مورد حمایت قرار داده شوند.

اولویت ستاد دیه آزادی زندانیان ضعیف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اکبر یساقی ظهر امروز در گردهمایی دو روزه مدیران عامل ستاد دیه شمال و شرق کشور در مجتمع آفتاب کمپ پتروشیمی خراسان با بیان اینکه بایستی به فشارها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فاقد اولویت توجه نشود، اظهار کرد: بایستی در این راستا به دستورالعمل‌های مرکز توجه شده و از انجام کارهای سلیقه‌ای پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه با برخی فشارهای خانواده‌ها برای آزادی زندانیان مواجه بوده، افزود: نباید به صرف مراجعات مکرر، کوتاه آمد بلکه بر اساس موازین و دستورالعمل‌ها عمل کرده تا حق کسی تضییع نشود.

یساقی با اشاره به اینکه برخی افراد بوده که صرفاً به خاطر 18 هزار تومان عجز از پرداخت محکومیت دیه در گذشته زندانی بوده و هیچ کسی را هم برای پرداخت بدهی نداشته و تحمل حبس می‌کرد، گفت: ستاد دیه در استان‌ها باید این‌گونه افراد را شناسایی و زمینه آزادی آنان را فراهم کند.

وی به موانع استفاده از منابع بهینه در سازمان پرداخت و افزود: عدم اطلاع از قوانین، منابع و حقوق، بی‌حوصلگی در رسیدگی به پرونده‌ها، سفارش‌پذیری و توجه به منافع را از عوامل استفاده از منابع بهینه سازمان به شمار می‌رود.

به گزارش فارس در این نشست از محمود اسدی رئیس مجمع امور صنفی بجنورد، محمود دارابی قاضی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین احمد مهدوی مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با اهدای لوح تقدیر به خاطر همکاری با ستاد دیه خراسان شمالی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول