اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 150 شرکت‌کننده صورت گرفت

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران در کرمانشاه

نهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارگران در استان کرمانشاه با 150شرکت‌کننده در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآنی کارگران در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه ظهر امروز در نهمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن مجید و مفاهیم نهج‌البلاغه ویژه کارگران استان کرمانشاه گفت: مایه افتخار است که جامعه کار و تلاش در پرتو قرآن کریم و نهج‌البلاغه چرخ‌های تولید و صنعت را به ‌چرخش درمی‌آورند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سعی بر آن شده تا با برپایی مسابقات قرآنی، جامعه کار و تلاش و خانواده‌های آنان از تعالیم اسلامی و قرآن کریم فیض برده و همواره در این راه گام بردارند.

به گفته براندیشه، در این مسابقات حدود 150 نفر شرکت‌کننده در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن مجید و مفاهیم نهج‌البلاغه در دو بخش خواهران و برادران به رقابت پرداخته و نفرات اول تا سوم برادران و اول و دوم خواهران در رشته قرائت و نفرات اول سایر رشته‌های حفظ، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و ترتیل قرآن کریم به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

نتایج نهایی مسابقات به شرح ذیل اعلام شد: در بخش برادران و رشته قرائت، سعید دایی‌چی، علی نیکی و امین عبدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل، صمصام جلیلیان، محمد محمدی و فرامرز بکی حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و در رشته‌ حفظ کل، محسن جعفری‌والا اول شد.

در رشته حفظ 20 جزء تحسین کریمی نفر اول، در حفظ 10 جزء، نفر اول امیرحسین امیری و نفر دوم مهدی پوردانا، در رشته مفاهیم قرآن کریم، علی اردشیری، ایرج ملکی و ساعد بختیاری نفرات اول تا سوم شدند.

صابر صادقی، علی‌رضا حشمتیان و امیر پوردانا در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه رتبه‌های اول تا سوم را به‌ خود اختصاص دادند و در بخش خواهران در رشته قرائت، زهرا سهرابی، بهاره پانیاز و فاطمه خسروی‌راد به ‌ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

در رشته ترتیل زهرا محمدی مقام نخست، شکوفه سالارآبادی و مریم پانیاز به ‌ترتیب مقام‌های بعدی را کسب کردند و در رشته حفظ کل، زهرا فرهنگیان نفر اول شد. در رشته حفظ 20 جزء سارا رحیمی‌پور، نسرین امیریا و معصومه عبدی و در بخش حفظ 10 جزء سمیه جعفری، مریم محمدیان و فریبا کاظمی در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان این مراسم از سینا احمدی در رشته قرائت و فاطمه خوش‌نظم به ‌عنوان خردسال‌ترین شرکت‌کننده تجلیل شد.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول