اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران خبر داد

راه‌اندازی اینترنت پر سرعت در 8 هزار روستای کشور

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران از آمادگی راه‌اندازی اینترنت پر سرعت در مدت کمتر از هشت ماه در 8 هزار روستای کشور خبر داد.

راه‌اندازی اینترنت پر سرعت در 8 هزار روستای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی کارگزار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان اظهار کرد: آموزش مجازی اکنون در بسیاری از مراکز آموزش عالی ارائه می‌شود.

وی خواستار استفاده تمام دستگاه‌ها از خدمات شرکت مخابرات در فضای مجازی شد و افزود: دانشگاه صنعتی شریف آموزش از طریق فضای مجازی را راه‌اندازی کرده و دانشجویان در نقاط مختلف کشور از این طریق آموزش می‌بینند.

کارگزار از آمادگی شرکت ارتباطات ثابت ایران به منظور راه‌اندازی اینترنت پر سرعت در هشت هزار روستای کشور خبر داد و تصریح کرد: نقدینگی لازم وجود دارد و می‌توان در کمتر از مدت هشت ماه طرح مذکور را راه‌اندازی کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران راه‌اندازی اینترنت پر سرعت را نیازمند صدور مجوزهای لازم دانست و بیان کرد: فاز نخست طرح مذکور در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

* 100 میلیون سیم‌کارت در کشور فعال است

وی راه‌اندازی شبکه تلفن همراه را از تلاش‌های شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت تلفن‌های همراه از 18 سال گذشته در کشور آغاز شده و اکنون 100 میلیون سیم‌کارت در ایران فعال است.

کارگزار سرعت در ارائه خدمات، کاهش ترافیک و ... را از عملکرد تلفن‌های همراه عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی تلفن‌های همراه سبب اشتغالزایی در کشور شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران بر استفاده از تمام فرصت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد و یادآور شد: زیرساخت‌های آی‌سی‌تی در کشور فراهم شده و دستگاه‌ها خدمات بسیاری را از این طریق به مردم ارائه می‌دهند.

* ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به 110 رسید

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه به 110 درصد در کشور رسیده است، اظهار کرد: ضریب نفوذ تلفن ثابت اکنون به 34 درصد در کشور رسیده و دو برابر بسیاری از کشورهای دنیا است.

کارگزار شهر الکترونیک، دولت الکترونیک و آموزش از راه دور را از جمله خدمات مخابرات به جامعه برشمرد و تصریح کرد: آموزش مجازی از راه دور برای مراکز آموزشی را می‌توان راه‌اندازی کرد.

* غدیر دارای درخشندگی ویژه در اسلام است

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران در ادامه با تبریک دهه ولایت و عید غدیر، بیان کرد: شیعه علی (ع) بودن بزرگ‌ترین نعمت خداوند است.

وی واقعه غدیر را دارای درخشندگی ویژه در تاریخ اسلام دانست و خاطرنشان کرد: واقعه غدیر مورد تایید تمام بزرگان و علمای اسلام است.

کارگزار غدیر را یکی از وقایع قطعی در تاریخ اسلام خواند و یادآور شد: آیه‌های سوم و 67 سوره مائده در قرآن کریم در شأن واقعه غدیر نازل شده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها، ماموریت‌ها و مدیریت‌ها می‌گذرند، اظهار کرد: امیدواریم روزی که مسئولیت را تحویل می‌دهیم اعمال ما پاداش ماندگار داشته باشد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور رضا خضردوست رئیس مخابرات گیلان معرفی شد و از تلاش‌های هشت ساله علی نعمتی با اهدای هدایا و لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول