اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید سعید غدیر خم

شبکه ولایت 2 به زبان عربی راه‌اندازی می‌شود

مشاور عالی شبکه جهانی ولایت گفت: شبکه ولایت دو یا الولایة به زبان عربی با 24 ساعت برنامه عربی در شب عید غدیر راه‌اندازی می‌شود به طوری‌که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ماهواره نایل ست از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند.

شبکه ولایت 2 به زبان عربی راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام محمد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های شبکه جهانی ولایت اظهار کرد: برنامه‌های این شبکه از طریق ماهواره برای چهار قاره پخش می‌شود و علاوه بر مسلمانان، برخی مسیحیان نیز در زمینه پاسخگویی به شبهات، مخاطب این شبکه هستند.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات روز و مطرح شده از سوی وهابیت مهم‌ترین هدف برنامه‌های شبکه جهانی ولایت است.

مشاور عالی شبکه جهانی ولایت عنوان داشت: شبکه جهانی ولایت تبیین حقایق ناب دین اسلام و معارف قرآن را پیگیری می‌کند و پیوند عمیقی بین شیعیان و اهل سنت به وجود می‌آورد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه عید غدیر شبکه جهانی ولایت گفت: همه برنامه‌های این شبکه در این ایام سمت و سوی پاسخ به سئوالات و شبهات مطرح شده در زمینه واقعه غدیر دارد و برنامه‌های مهدوی و اعتقادی به این سمت و سو گرایش پیدا کرده است.

کیانی ادامه داد: ‌برنامه‌های معمول مانند تریبون آزاد و گامی به سوی ظهور شبکه جهانی ولایت با رویکرد غدیر و ولایت در این ایام از این شبکه پخش می‌شود.

وی به برنامه آفتاب غدیر اشاره کرد و افزود: این برنامه در ایام دهه ولایت به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود و به تبیین مسائل غدیر از دیدگاه شیعه و اهل سنت و پاسخ به شبهات شبکه‌های وهابی می‌پردازد.

مشاور عالی شبکه جهانی ولایت ادامه داد:‌ شبهات و سوالاتی که در زمینه ولایت و غدیر شبکه‌های مختلف فارسی زبان ایجاد کرده باشند، در برنامه آفتاب غدیر پخش و جواب آنها داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش آخر برنامه آفتاب غدیر؛ تریبون آزاد است که به صورت تلفنی شیعیان و اهل سنت با این برنامه تماس حاصل کرده و کارشناس برنامه پاسخگوی آنهاست.

کیانی یادآور شد: شبکه ولایت دو یا الولایة به زبان عربی با 24 ساعت برنامه عربی در شب عید غدیر راه‌اندازی می‌شود به طوری‌که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ماهواره نایل ست از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند.

انتهای پیام/78003/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول