اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

غدیر بهار ولایت است

استاندار قم با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم در پیامی گفت: غدیر بهار ولایت، موسم بیعت و معیار ابدی برای تعیین تکلیف امت اسلامی در مسئله مهم هدایت و حکومت است.

غدیر بهار ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی استاندار قم آمده است: عید غدیر خم از بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی است که هر سال فروزان‌تر از سال‌های قبل از راه می‌رسد و شور و شوق و شادمانی را بر دل‌های مالامال از عشق و محبت به اهل‌بیت (ع) جاری می‌سازد. عید امامت و ولایت که شیعیان جهان به شکرانه اکمال دین و اتمام نعمت، حلول آن را جشن و سرور می‌گیرند.

در ادامه این پیام آمده است: عید آل‌محمد (ص) فرصت نابی است برای رهروان طریقت تا با تمسک به حبل‌المتین امامت، بیعت و میثاق مجددی را با ولی‌فقیه عصر خویش داشته و بدین‌سان موجبات تداوم و استمرار جریان رسالت و نبوت را فراهم کنند. غدیر بهار ولایت، موسم بیعت پرشور و اعلان وصایت و شاخص و معیار ابدی برای تعیین تکلیف امت اسلامی در مسئله مهم هدایت و حکومت است روز بزرگ و حساس‌ترین مقطع تاریخ اسلام که پیامبر اکرم (ص) با دستور الهی «بلّغ ما انزل الیک من ربّک» ماموریت ابلاغ رسمی رسالت را به سرانجام رساندند.

در این پیام تصریح شده است: آری غدیر نه یک برکه که اقیانوسی سرشار از باران رحمت ولایت است که تا ابد حق‌باوران ولایتمدار و تشنگان معرفت‌الله را سیراب می‌سازد. اینجانب این عید بزرگ و خجسته را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، علما و مراجع عظام تقلید و عموم مسلمانان و شیعیان جهان به‌ویژه مردم شریف و ولایی قم، تبریک عرض کرده و توفیق همگان را در بهره‌مندی هر چه بیشتر از زلال جوشان غدیر، حرکت در مسیر ولایت و امامت و استواری بر عهد و پیمان همیشگی با آن امام همام از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول