اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اهواز:

موضوع تسهیلات وام خودرو هنوز به فرمانداری ارسال نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: موضوع تسهیلات وام خودرو به اعضای شورا شهر هنوز مصوب نشده و به فرمانداری نیز ارسال نشده است.

موضوع تسهیلات وام خودرو هنوز به فرمانداری ارسال نشده است

رامی علاسوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق قانون باید هزینه ایاب و ذهاب اعضا را پرداخت کنیم تصمیم گرفتیم که به جای پرداخت هزینه خودرو و دستمزد راننده به هر یک از اعضا با توجه به تمایل خود وامی پرداخت شود.

وی بیان کرد: این تسهیلات بین 20 تا 50 میلیون تومان بوده که اقساط آن ماهانه از حقوق اعضا کاسته می‌شود البته هر یک از اعضا در صورت تمایل به دریافت این تسهیلات باید چک و سفته به عنوان ضامن در اختیار بانک قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: قطعا اگر بخواهیم 21 خودرو به همراه راننده در اختیار اعضا قرار دهیم به مراتب باید هزینه بیشتری انجام دهیم پس تصمیم گرفتیم که با پرداخت تسهیلات از هزینه‌های بی‌رویه صرف نظر کنیم.

وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه گفت: عامه مردم واقعیت‌ها را نمی‌دانند و از طریق روزنامه و خبرگزاری‌ها اخبار را مطلع می‌شوند پس اگر اخبار بدون غرض نوشته شود و واقعیت‌ها گفته شود خیلی راحت می‌توان تجزیه و تحلیل کرد.

انتهای پیام/72015/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول