اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی:

شهروندان مراقب شیوه جدید برداشت اینترنتی باشند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در خصوص شیوه جدید کلاهبرداران هشدار داد.

شهروندان مراقب شیوه جدید برداشت اینترنتی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قاسملو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اخیرا افراد سودجو با مراجعه به شهروندان در اطراف بیمارستان‌ها،  با شگرد خاصی از جمله شماره حسابتان را بدهید تا به حسابتان پول واریز کنند اقدام به برداشت اینترنتی از حساب افراد دیگر می‌کنند.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبالغی به صورت اینترنتی از حساب وی برداشت شده است، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات اولیه با اخذ اظهارات شاکی آغاز و حساب بانکی تمام افراد مبالغ واریزی مسدود شد.

وی در ادامه گفت: بعد از چند روز فردی به این پلیس مراجعه و علت مسدودی حساب بانکی خود را جویا شد که از وی چگونگی واریز پول در تاریخ معین سئوال که اعلام نمود، در آن تاریخ جهت ملاقات یکی از دوستانم که در بیمارستان بستری بود، در بیمارستان منتظر وقت ملاقات بودم که خانمی با چشمانی گریان و حالتی آشفته به من مراجعه کردند.

قاسملو ادامه داد: شاکی در این مراجعه بیان نمود که جهت عمل فرزندم نیاز بود که مبالغی به حساب بانک واریز کنم و از من تقاضا کردند که از طریق تلفن همراه که در حال صحبت بود، حرف زده و شماره کارت خود را جهت واریز پول در اختیار وی قرار دهم و من نیز با توجه به اوضاع و احوال خانم، شماره کارت خود را به فردی که نمی‌شناختم داده و پول بعد از چند لحظه به حسابم واریز و از طریق شعبه بانک بیمارستان مبلغ واریزی را دریافت و به خانم داده و در حال حاضر او را نمی‌شناسم که از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خاطر نشان کرد: شهروندان و عزیزان باید به خاطر داشته باشند از اعتماد به افراد ناشناس و در اختیار گذاشتن مشخصات حساب بانکی خود پرهیز کرده و از هرگونه همکاری با آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/60001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول