اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

مدیرعامل الوند همدان دست به جیب شد

مدیرعامل و مالک باشگاه الوند همدان در آستانه حضور تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دست به جیب شد و پاداش بردهای اخیر این تیم را پرداخت کرد.

مدیرعامل الوند همدان دست به جیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان یکی از دو نماینده فوتبال استان در رقابت‌های جام حذفی کشور عصر چهارشنبه در یک دیدار حساس برابر شاگردان عبدالله ویسی و تیم استقلال صنعتی خوزستان به میدان خواهد رفت.

الوندی‌ها که در دو جبهه جام حذفی و لیگ دسته اول به صورت همزمان در حال جنگ هستند موفق شدند رقابت‌های امسال خود را بعد از 6 بازی بدون باخت پشت سر بگذرانند و دارای رکورد خوبی در این زمینه هستند.

شاگردان رضا طلایی‌منش که بعد از شکست معاونت ورزشی کیش و ملی حفاری ایران جواز حضور در بین 32 تیم برتر و مرحله یک‌شانزدهم نهایی کشور را کسب کرده عصر فردا باید در همدان به مصاف تیم لیگ برتری استقلال صنعتی خوزستان برود.

بهرام یدی مالک و مدیرعامل باشگاه الوند با حضور در تمرینات این تیم پاداش ویژه‌ای که برای برد دو بازی اخیر برابر شهرداری بندرعباس و فولاد یزد را در نظر گرفته بود به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمش پرداخت کرد.

بنابر قرعه‌کشی جدول جام حذفی تیم فوتبال الوند همدان در صورت برتری و پیروزی برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان به مصاف برنده تیم‌های پدیده شاندیز و پرسپولیس تهران خواهد رفت که از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان را محمد ملکی (داور وسط)،  مجید ویشگاهی و رحیم شاهین (کمک‌داور) و سجاد لطافتی (کمک‌داور) قضاوت خواهند کرد و علیرضا یزدانی به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و استقلال صنعتی خوزستان عصر چهارشنبه اول آبان ماه از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول