اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی:

آمریکا با نفاق رفتاری اعتماد به مذاکرات را از بین برده است

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی گفت: اعتماد و اطمینان متقابل از شروط و زمینه‌های مذاکره است که آمریکا با نفاق رفتاری که از خود نشان داده، این زمینه را از بین برده است.

آمریکا با نفاق رفتاری اعتماد به مذاکرات را از بین برده است

سردار عباسعلی فرزندی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عملکرد آمریکا قبل و بعد از انقلاب به ویژه بعد از برپایی نظام جمهوری اسلامی با ملت ایران زمینه تعامل و گفت گو را به صورت مستقیم از بین برده و خدشه دار کرده است.

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی عنوان کرد: اعتماد و اطمینان متقابل از شروط  و زمینه‌های مذاکره است، که آمریکا با نفاق رفتاری که از خود نشان داده است، این زمینه را از بین برده است.

این مسئول ادامه داد: آمریکایی‌ها در بحث انرژی هسته‌ای وضعیتی را طراحی کردند که حقوق ملت ایران را در عرصه بین المللی با یک نگاه سیاسی زیر سئوال ببرند.

وی گفت: در این عرصه ما برای اینکه اثبات کنیم که ملت ایران یک حق مسلم بین‌المللی داشته و استقلال هم دارد باید برای این حق و بر این اساس گفت‌وگو کرده و از حقوق خود دفاع کنیم.

فرزندی اذعان داشت: این مذاکره با تضمین برگزار شود که اعتماد و اطمینان از بین نرفته باشد.

رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی اضافه کرد: به نظر می‌رسد در بعضی از عرصه‎ها زمینه مذاکره فراهم است به شرطی که این تضمین‌ها اعتماد و اطمینان که گام‌های اولیه است، از بین نبرده باشد.

این مسئول متذکر شد: امیدواریم با شرط رعایت اعتماد و صداقت در گفتار و عمل در عرصه‎های گوناگون دو طرف بتوانند در میدان‌های مذاکره موفق عمل کنند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول