اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه مسئول کمیته شیرجه استان اصفهان:

جذب ورزشکار برای رشته شیرجه ‌کار بسیار دشواری است

مسئول کمیته شیرجه استان اصفهان گفت: رشته شیرجه با وجود المپیکی بودن رشته ناشناخته‌ای است و جذب ورزشکار برای شیرجه کار بسیار دشواری است.

جذب ورزشکار برای رشته شیرجه ‌کار بسیار دشواری است

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شیرجه رشته با نشاط و مهیجی است که جذابیت‌های زیادی دارد اما با این وجود رشته مهجور و ناشناخته‌ای است.

وی با بیان اینکه جذب ورزشکار برای رشته شیرجه کار دشواری است، تصریح کرد: زمانی که مسئولیت کمیته شیرجه را بر عهده گرفتم، فعالیت را در رده پایه آغاز کردیم.

مسئول کمیته شیرجه استان اصفهان افزود: استعدادیابی در این رشته از بین 10 ورزشکار آغاز شد و پس از سپری کردن مراحلی، 22 ورزشکار انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بدو مسئولیت به هیئت قول دادیم که ظرف مدت دو سال به سکوهای کشوری برسیم و در مدت یک سال توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم.

محمدی با اشاره به به حضور تیم شیرجه اصفهان در مسابقات کشوری تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم اصفهان توانست پس از سال‌ها به روی سکو برود و عنوان سوم مسابقات را به دست بیاورد.

وی با اشاره به حمایت‌های هیئت شنای استان اصفهان از کمیته شیرجه تاکید کرد: برای پیشرفت این رشته تنها حمایت کافی نیست و با چالش‌هایی از قبل مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول