اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر:

همایش ملی غدیرپژوهی در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: سومین همایش ملی غدیرپژوهی به‌ مناسبت عید سعید غدیر خم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

همایش ملی غدیرپژوهی در کرمانشاه برگزار می‌شود

بهروز همتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: سومین همایش ملی غدیرپژوهی به‌مناسبت عید سعید غدیر خم با سخنرانی آیت‌الله محمدحسن شفیعی‌شاهرودی مدرس حوزه و دانشگاه و مترجم کتاب گران‌قدر الغدیر علامه امینی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه در اول آبان ماه سال‌جاری در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه با حضور تحلیل‌گران برجسته با محوریت واقعه غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

همتی تصریح کرد: در راستای تبیین زوایای مختلف واقعه غدیر، دو همایش بزرگ ملی با عناوین غدیرپژوهی و همایش ملی نجات‌بخشی در آینده جهان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر موضوعاتی از قبیل نقش پیامبر اسلام (ص) در جهت‌دهی واقعه غدیر و واکاوی مقایسه‌ای نظام ولایی با نظام خلافتی و دموکراسی و نفی حکومت بدون دین در واقعه غدیر را از محورهای مورد بررسی در همایش ملی غدیرپژوهی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این موضوعات با حضور کارشناسان برجسته مهدویت و اساتید حوزه و دانشگاه در همایش غدیرپژوهی مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول