اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد رودبار خبر داد

جمع‌آوری صدقه 1.5 میلیارد ریالی مردم رودبار

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان رودبار گفت: متوسط درآمد صندوق‌های صدقات ما در سال گذشته یک میلیارد و 510 میلیون و 455 هزار و 260 ریال بود.

جمع‌آوری صدقه 1.5 میلیارد ریالی مردم رودبار

نجات آزادمنش امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) رودبار با استعانت از خداوند و با استفاده از تجارب گذشته با هدف جمع‌آ‌وری نذورات و قربانی‌های مردم در روز عید قربان از طریق مساجد محله‌ها، پایگاه‌های سیار در سطح روستاها ایجاد کرد که مردم از این سنت حسنه به خوبی استقبال کردند.

وی افزود: طرح مسجد محوری سنت پسندیده‌ای است که مردم با اعتمادی که به خادمان مساجد و نیروهای کمیته امداد دارند، قربانی‌های خود را در آنجا ذبح کرده و میان مردم همان روستا تقسیم می‌کنند.

آزادمنش بیان داشت: نیروهایی که در مسجد محله مستقر شدند به صورت افتخاری با کمیته امداد همکاری داشتند و در واقع رابط کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

وی با بیان اینکه مردم از این طرح استقبال خوبی کردند و در آینده نیز ادامه دارد، تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی در موارد ذبح دام اهمیت ویژه‌ای داشت که اکیپ‌های سیار دامپزشکی بر این کشتارگاه‌ها نظارت داشتند.

آزاد‌منش خاطرنشان کرد: در بحث جمع‌آوری نذورات و صدقه‌ها نیز مردم سخاوتمند رودبار پیشتاز هستند و مردم این شهرستان با توجه به اینکه از درآمد مالی خوبی برخوردار نیستند از انفاق و صدقات دریغ ندارند و با توان مالی که دارند همکاری خوبی با واحد صدقات کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند .

وی بیان داشت: متوسط درآمد صندوق‌های صدقات ما در سال گذشته یک میلیارد و 510 میلیون و 455 هزار و 260 ریال بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان رودبار گفت: مبالغ جمع‌آوری شده صدقات برای نیازمندان، جهیزیه دختران، مخارج تحصیل دانش‌آموزان و پروژه‌های عمرانی همان مناطق هزینه می‌شود.

انتهای پیام/80009/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول