اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل ستاد دیه کشور

گردهمایی مدیران ستاد دیه شمال و شرق کشور در بجنورد آغاز شد

گردهمایی مدیران عامل ستادهای دیه شمال و شرق کشور با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و مدیرعامل ستاد دیه کشور به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد آغاز شد.

گردهمایی مدیران ستاد دیه شمال و شرق کشور در بجنورد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این گردهمایی دو روزه صبح امروز در محل مجتمع فرهنگی خورشید واقع در کمپ پتروشیمی خراسان آغاز و در حال برگزاری است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی در این آیین گفت: از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان یک‌هزار و 527 زندانی از زندان‌های استان با مساعدت نیکوکاران و دولت؛ از زندان‌ آزاد شده‌اند.

محمدعلی بلوکی اظهار کرد: این زندانیان به خاطر جرائم غیرعمد در زندان‌های خراسان شمالی تحمل حبس می‌کردند.

وی با بیان اینکه ستاد دیه خراسان شمالی در سال 84 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: اقدامات بسیار خوبی را از سوی این ستاد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شاهد بودیم.

بلوکی سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی را هم مورد اشاره قرار داد و گفت: طی این سفر 10 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در نظر گرفته شده که تاکنون سه میلیارد و 740 میلیون ریال اختصاص یافته که منجر به آزادی 55 نفر زندانی شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته 183 زندانی از محل کمک نیکوکاران، سفر رهبری و سایر کمک‌ها آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش‌های انجام شده طی امسال از ورود 35 نفر به زندان‌های استان جلوگیری به عمل آمده است.

به گزارش فارس، این گردهمایی با اهداف بحث و تبادل نظر در مورد اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های ابلاغی، تدابیر لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات و همچنین استفاده از خرد جمعی در این زمینه برگزار شده است.

هم اکنون 106 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های خراسان شمالی تحمل حبس می‌کنند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول