اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

همه باید اقداماتی را به منظور کاهش آلاینده‌های جوی اصفهان انجام دهند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: تمام افراد باید اقداماتی را به منظور کاهش آلاینده‌های جوی در اصفهان انجام بدهند.

همه باید اقداماتی را به منظور کاهش آلاینده‌های جوی اصفهان انجام دهند

کیومرث کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه اتوبوس‌رانی و شهرداری به دلیل نبود گاز ناچار به تبدیل اتوبوس‌های گاز‌سوز خود به دیزل بوده و محیط زیست نیز با این موضوع مخالف کرده است، آیا اقدامی در راستای جلوگیری از دیزلی شدن اتوبوس‌های گاز‌سوز انجام داده‌اید، اظهار کرد: محیط زیست پیگیری‌های لازم را به منظور جلوگیری از این اقدام انجام داده است.

وی به ضرورت توجه مسئولان شهر به شاخصه‌ها و مؤلفه‌های زیست محیطی اشاره کرد و ادامه داد: با تبدیل هر‌گونه اتوبوس گاز‌سوز به دیزل به شدت مخالف هستیم و دیزلی شدن اتوبوس‌های گاز‌سوز تنها سبب افزایش آلاینده‌های جوی در اصفهان می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه کاهش آلاینده‌های جوی در سطح کلان‌شهر اصفهان از مهم‌ترین رویکرد‌های محیط زیست است، تصریح کرد: تشدید آلودگی‌های هوای اصفهان هیچ توجیهی ندارد و هیچ شخص و یا مجموعه‌ای نمی‌تواند، آلودگی‌های هوای این کلان‌شهر را افزایش بدهد.

وی با بیان اینکه محیط زیست مکاتباتی را با مجموعه‌های تأمین‌کننده گاز انجام می‌دهد تا سوخت مورد نیاز اتوبوس‌های گاز‌سوز تأمین شود، اضافه کرد: شهرداری اصفهان نیز باید پیگیری‌های لازم را انجام بدهد و محیط زیست نیز در راستای تأمین سوخت این اتوبوس‌ها به شهرداری و اتوبوس‌رانی کمک می‌کند.

کلانتری با اشاره به اینکه همچنین استانداری و متولیان امر نیز باید با انجام اقدامات مورد نیاز از افزایش آلاینده‌های جوی در اصفهان جلوگیری کرده و به کاهش این آلاینده‌ها در فضای شهر و جامعه کمک کنند، تاکید کرد: تمام افراد باید اقداماتی را به منظور کاهش آلاینده‌های جوی در اصفهان انجام بدهند.

وی با تاکید بر اینکه محیط زیست اصفهان باید با استفاده از راهکار‌های قانونی و رعایت برخی موارد سالم‌سازی شود، افزود: امیدواریم سوخت مورد نیاز برای فعالیت اتوبوس‌های گاز‌سوز هر چه سریع‌تر تأمین شود و با این اقدام شاهد کاهش آلاینده‌های جوی موجود در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول