اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود خبر داد

برگزاری نخستین مسابقه گلبال گیلان در لنگرود

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از برگزاری نخستین مسابقه گلبال نابینایان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نخستین مسابقه گلبال گیلان در لنگرود

محمدعلی خداجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: هر ساله 27 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی نامیده می‌شود و مقام معظم رهبری تحصیل، تهذیب و ورزش را به جوانان سفارش کرده‌اند.

وی درباره برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در لنگرود افزود: در این هفته برنامه‌های فرهنگی و معنوی در نظر گرفته شده است.

*برگزاری نخستین مسابقه گلبال گیلان در لنگرود

این مسئول شرکت در نماز جمعه را از اقدام‌های مناسبت هفته مذکور ذکر کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی، برگزاری مسابقات گلبال نابینایان اعلام است.

وی، ادامه داد: این مسابقه روز چهارشنبه هفته جاری برای نخستین بار در گیلان و در شلمان برگزار می‌شود.

به گفته خداجو، تیم گلبال دارای هفت نفر اعضا بوده که پنج نفر به عنوان افراد ثابت و دو نفر یار ذخیره است.

وی برگزاری مسابقات دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های عنوان کرد و یادآور شد: در صورت محقق شدن اعتبارات لازم همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

*فعالیت 10 هزار ورزشکار در لنگرود

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از وجود 10 هزار ورزشکار در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد، 6 هزار نفر به صورت رسمی سازماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در لنگرود 22 هیئت ورزشی ثبت شده بودند که امسال با رشد بیشتری مواجه هستیم و تاکنون 52 هیئت ورزشی در این شهرستان ثبت شده و مشغول فعالیت هستند.

خداجو، میزبانی لنگرود در رشته‌های مسابقات کشتی گیلان، رقابت‌های دارت کشوری، مسابقات کیک بوکسینگ در ماه‌های گذشته را از اقدام‌های دیگر برشمرد.

*لنگرود میزبان برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان گیلان

وی، تصریح کرد: لنگرود در ماه آینده میزبان برگزاری مسابقات والیبال نوجوان گیلان است.

این مسئول، مجموع مدال‌های رنگارنگ هیئت‌های ورزشی در نیمه نخست امسال را 300 مدال اعلام کرد و متذکر شد: از این تعداد، دو مدال قهرمانی در شهریور امسال و چهار مدال قهرمانی در سال گذشته در سطح بین‌المللی توسط ورزشکاران لنگرودی کسب شده است.

وی عملکرد هیئت ورزش سنتی و بومی محلی را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: ورزش‌های بومی‌محلی شامل 30 نوع ورزش است.

خداجو افزود: صرف اجرای برنامه‌هایی مانند لافند بازی و کشتی گیله‌مردی مورد رضایت مردم نیست و باید به رشته‌های دیگر نیز بها داده شود.

*ورزشکاران مدال‌آور لنگرود شناسنامه‌دار می‌شوند

وی، از شناسنامه‌دار کردن ورزشکاران مدال‌آور لنگرود خبر داد و خاطرنشان کرد: استعدادهای مدال‌آور شهرستان شناسایی می‌شوند و برای استفاده بهینه در بزرگسالی روی آنها سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود، با بیان اینکه سال گذشته به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانستیم به اهدافی که داشتیم دست یابیم، تصریح کرد: دلیل این امر عدم مدیریت در استان بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با نگاهی که مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان دارد بسترهای لازم برای فعالیت بیشتر و بهتر توسط جوانان فراهم شود.

خداجو، لنگرود را دارای ظرفیت‌های ورزشی بالا و ورزشکاران با استعداد در عرضه‌های مختلف ذکر کرد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول