اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان عنوان کرد

خودروهای چینی آفت خودروهای ملی/عقب‌گرد بازار خودرو به خط قرمز

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان گفت: خودروهای چینی بلای جان بازار خودروهای داخلی هستند و پس از کم رنگ شدن جو سیاسی، بازار در حال بازگشت به وضعیت قبلی خود است.

خودروهای چینی آفت خودروهای ملی/عقب‌گرد بازار خودرو به خط قرمز

ابراهیم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار لوازم اتومبیل اظهار کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری برای مدتی به بازار شوک وارد شد و کمی بازار رو به بهبود رفت، خرید و فروش رونق پیدا کرد و استقبال از بازار بیشتر شد، اما دوباره پس از مدتی و با کم شدن  و از بین رفتن جو سیاسی، دوباره بازار در حال بازگشت به روند گذشته خود است.

وی ادامه داد: وضعیت بازار خودرو با بازار دیگر اجناس متفاوت است و با کوچک‌ترین تغییر و تحولات در مسائل اقتصادی و حتی سیاسی کشور بازار این محصول دچار تغییر می‌شود.

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان با اشاره به این که اخبار با سرعت زیادی بر روی بازار خودرو اثر می‌گذارند، گفت: بعد از این که کمی قیمت دلار پایین آمد قیمت لوازم یدکی و قطعات اتومبیل نیز مقداری کاهش داشت.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای چینی در حال حاضر به صورت قسطی و با قیمتی مناسب در بازار وجود دارند که مردم نیز خود به خود به سمت آنها جذب شده و خودروهای داخلی در این میان مهجور می‌مانند.

احمدی با بیان این که خودروهای داخلی این توانایی را ندارند که همانند خودروهای خارجی با تسهیلات ویژه به فروش برسند، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان فکری به حال وضع این بازار بکنند و صنعت خودروسازی کشور را از این وضع نجات دهند.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول