اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه کارگر اصفهان:

مسئولان به وعده‌های خود برای سهام عدالت عمل نکردند

دبیر خانه کارگر اصفهان گفت: متاسفانه عده‌ای از مسئولان به تعهدات خود در مورد سهام عدالت عمل نکردند و فقط امید واهی دادند.

مسئولان به وعده‌های خود برای سهام عدالت عمل نکردند

اصغر برشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت سهام عدالت در استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه مقدمات فراوانی برای ایجاد شرکت تعاونی سهام عدالت انجام شد، اما اقدام عملی خاصی در این زمینه انجام نگرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه عده‌ای از مسئولان به تعهدات خود عمل نکردند و فقط امید واهی دادند.

دبیر خانه کارگر اصفهان افزود: امیدواریم دولت یازدهم وضعیت سهام عدالت را مشخص کند و نوع پرداخت‌ها را معلوم کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از اقشاری که مشمول این طرح بوده‌اند از منافع این طرح محروم هستند که نیاز است دولت فکری به حال این موضوع کند.

برشان گفت: اجرای طرح سهام عدالت به سود اقشار ضعیف جامعه از لحاظ مالی است البته به شرطی که این طرح به درستی و کامل اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اگر این طرح به طور کامل ایجاد شود ثمرات بسیار خوبی دارد، اضافه کرد: دولت باید اقداماتی انجام دهد تا تمام افراد مشمول از این طرح استفاده کنند.

دبیر خانه کارگر در مورد طرح بازنشستگی ده ساله نیز گفت: خواهان اجرایی شدن این طرح و تمام طرح‌های حمایتی دولت هستیم اما نباید تمام بار این گونه طرح‌ها بر دوش یک سازمان یا ارگان خاص باشد.

وی افزود: در مورد طرح بازنشستگی ده ساله نباید تمام فشار اجرای این طرح روی دوش سازمان تامین اجتماعی باشد چون این کار ضربه مهلکی بر پیکره سازمان تامین اجتماعی است.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول