اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان:

88 دوره آموزشی در نیمه اول امسال برگزار شده است

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان از برگزاری بیش از 57 هزار نفر ساعت دوره در قالب 88 دوره آموزشی در نیمه اول سال‌جاری در استان خبر داد.

88 دوره آموزشی در نیمه اول امسال برگزار شده است

سنور احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان طبق تقویم آموزشی و نیز برنامه زمان‌بندی و نیازسنجی در زمینه ارتقای سطح دانش علمی و عملی پرسنل و نیروی انسانی شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کند.

وی عنوان کرد: در این مدت با برگزاری یک‌هزار و 495 ساعت دوره آموزشی در قالب 88 عنوان دوره آموزشی به 3 هزار و 930 نفر از کارکنان و پرسنل شاغل در ادارات و سازمان‌های دولتی استان آموزش‌های لازم ارائه شده است.

احمدی تصریح کرد: این دوره‌ها در دو بخش عمومی و تخصصی و با استفاده از اساتید مجرب و مسلط به مباحث مورد نظر از مراکز علمی و دانشگاهی داخل و خارج  استان برگزار شده است.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان دوره‌های تخصصی حین انتصاب مدیران پایه و میانی، ارتقای توانمندی عمومی، مباحث فرهنگی و اجتماعی، توجیهی بدو خدمت، تکمیلی عمومی، شغلی، دوره‌های ویژه متولیان برگزاری انتخابات، دوره‌های اختصاصی شهرداری‌ها، بهبود نحوه مدیریت و دوره‌های ویژه و اختصاصی وزارت کشور را از مهم‌ترین دوره‌های ارائه شده از سوی دفتر آموزش و پژوهش استانداری برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره‌های آموزشی و براساس نیاز کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مباحثی در خصوص مدیریت در قرآن، حقوق اساسی جمهوری اسلامی، نظام مدیریت اسلامی، انگیزش در کار، آشنایی با قانون برنامه و بودجه و قانون بودجه سالانه کشور، خلاصه‌سازی مکاتبات و نوشته‌های اداری، مدیریت دانش سازمانی، زبان انگلیسی، مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌شناسی اجتماعی، مالیات بر ارزش افزوده، پدافند غیرعامل، شناخت راه‌ها و روش‌های نوین دستیابی به اطلاعات، روابط سالم زوجین، تربیت فرزند، روان‌خوانی و روخوانی قرآن کریم، آشنایی با احکام اسلامی، روانشاسی خانواده از اهم دوره‌های برگزار شده در این مدت توسط این دفتر است.

وی در پایان گفت: همچنین مباحثی در مورد احکام دینی، توجیهی بدو خدمت کارکنان دولت، دوره‌های شناخت انواع بیمارهای واگیر و راه‌های پیشگیری، شناخت دانش و پیشرفت‌های روز دنیا، تجارت الکترونیکی، آشنایی با نظام گزینش کشور، ایمنی و بهداشت در محیط کار، آشنایی با نظام و آیین‌نامه دورکاری و دوره‌های تخصصی و عمومی در زمینه‌های مختلف از دیگر دوره‌های برگزار شده توسط دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان است.

انتهای پیام/79001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول