اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

قرارگاه جنگ نرم در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قرارگاه جنگ نرم در تمام استان‌های کشور در حال راه‌اندازی است.

قرارگاه جنگ نرم در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سردار مسعود جزایری شامگاه دوشنبه در پایان همایش تخصصی جنگ نرم در نشست خبری در سالن شهید باکری سپاه شهدا آذربایجان غربی که با موضوع تشریح اهمیت مقابله با دشمن در جبهه جنگ نرم برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه جنگ نرم در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

وی، رسانه‌ها را در زمینه مقابله با جنگ نرم مهم عنوان کرد و افزود: بدون شک رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم می‌توانند نقش خوبی ایفا کنند.

جزایری بر شناسایی ابعاد مختلف جنگ نرم، تصریح کرد: باید ابعاد مختلف جنگ نرم به وسیله رسانه‌ها شناسایی و سپس در راستای مقابله با این نوع جنگ اقدام شود.

وی، جنگ نرم را از مهم‌ترین مباحث عنوان کرد و بیان داشت: این مبحث یکی از مباحث روز است که از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و لازم است در این زمینه به خوبی وارد کار شویم.

جزایری با اشاره به هجمه شدید رسانه‌های بیگانه، اظهار داشت: رسانه‌های کشورمان می‌توانند در برابر تبلیغات سوء دشمن مقاومت کرده و حقایقی را برای مردم بیان و به تنویر افکار عمومی بپردازند.

وی بر آگاهی بخشی عمومی تاکید کرد و افزود: باید رسانه‌ها نسبت به آگاهی بخشی اقدام کنند.

جزایری بر هوشیاری نخبگان و دانشگاهیان در برابر ابعاد مختلف جنگ نرم تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع لزوم توجه بیشتر به جنگ نرم بیشتر از گذشته خود را بروز می‌دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح  در ادامه با اشاره به اقدامات انجام ده در این خصوص، ابراز کرد: پیش بینی ایجاد قرارگاه جنگ نرم برای مقابله با دشمن در عرصه‌های مدیریتی انجام شده است و در حال حاضر مقدمات شکل‌گیری آن در حال آماده شدن است.

جزایری با اشاره به اهداف تشکیل این قرارگاه، گفت: مقابله هوشمندانه با دشمنان از اهداف اصلی در این خصوص است.

انتهای پیام/61001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول