اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

شهرستان شدن الموت و محمدیه تحول منطقه را به همراه دارد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شدن الموت و محمدیه تحول این مناطق را به همراه دارد و سبب افزایش سطح رفاه مردم می‌شود.

شهرستان شدن الموت و محمدیه تحول منطقه را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عصر امروز از دهستان رجایی دشت الموت بازدید کرد و با مردم این روستا به گفت‌وگو پرداخت.

داوود محمدی در نشست با نمایندگان این منطقه با تأکید بر انجام فعالیت‌های بنیادی برای مردم اظهار کرد: پس از بررسی مشکلات مردم استان قزوین تمام سعی‌مان بر این بوده تا فعالیت‌های اساسی و ریشه‌ای برای رضایت هرچه بیشتر مردم این استان انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز با تلاش‌هایی که در سطوح کلان صورت گرفته، فعالیت‌های گسترده‌ای در مناطق مختلف استان قزوین انجام شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدا تمام توان خود را همراه با استفاده از ظرفیت‌های استان قزوین در راستای بهبود رتبه بودجه این استان به کار گرفتیم که البته در این زمینه توانستیم جایگاه بودجه قزوین را تا حدودی ارتقا دهیم.

محمدی اضافه کرد: با توجه به جمعیت و توان بالای حوزه تولید و صنایع استان قزوین باید هر ساله با پیگیری‌های مستمر رتبه بودجه قزوین را ارتقا داده و با افزایش این بودجه زمینه شکوفایی بخش‌های مختلف استان را فراهم آوریم.

این مسئول با اشاره به تعداد پایین شهرستان‌های استان به نسبت ظرفیت‌های موجود تصریح کرد: برخی استان‌ها با وجود جمعیت و ظرفیت‌های کم‌تر دارای شهرستان‌های بسیار بیشتری در مقایسه با استان قزوین هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از بخش‌هایی که بر روی آن تمرکز داشتیم اضافه شدن دو شهرستان الموت و محمدیه به فهرست شهرستان‌های استان قزوین بود که در این زمینه مراحل خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم.

محمدی ابراز داشت: اگر این دو شهرستان به فهرست شهرستان‌های استان قزوین اضافه شوند طبیعتا بودجه این مناطق افزایش یافته و در پی آن فعالیت‌های عمرانی با سرعت و گستردگی بیشتری در جهت رفاه مردم انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به درخواست‌ مردم در خصوص فراهم آوردن زیرساخت‌های گردشگری در منطقه با توجه به حضور گردشگران داخلی و خارجی در طول سال عنوان کرد: جزئیات درخواست‌ها را با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور مطرح خواهم کرد.

مردم دهستان رجایی دشت نیز در این نشست خواستار ایجاد چمن مصنوعی و تخریب و بازسازی بیمارستان قدیمی این دهستان شدند و نبود امکانات گردشگری را یکی از کمبود‌های این منطقه عنوان کردند.

به گزارش فارس، بر اساس آخرین سرشماری در سال 90، 251 خانوار در دهستان رجایی دشت الموت سکونت دارند.

انتهای پیام/77003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول